@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag vill ha en mobiltelefon..
Och en dator.. Vill lägga över kamerabiler till en dator.. och instagram.. Gnäll gnäll. (Har gått ut på internet via mitt Nintendo wii, en lånad, omodern gammal mobil utan simkort, skolans datorer och systerns långsamma mini-pc.. en tager vad en haver.) 18 apr, 2017 18:54 |
|
effu
Elev |
Skrivet av Beben: jag pluggar faktiskt omg Aa vad bra, kämpa på ♡ Skrivet av L'Amour et Psyché: Jag vill ha en mobiltelefon.. Och en dator.. Vill lägga över kamerabiler till en dator.. och instagram.. Gnäll gnäll. (Har gått ut på internet via mitt Nintendo wii, en lånad, omodern gammal mobil utan simkort, skolans datorer och systerns långsamma mini-pc.. en tager vad en haver.) Förstår att det måste vara jobbigt att ha det så krångligt, väldigt kreativa lösningar dock ^^ がんばルビー ♡
18 apr, 2017 19:21 |
|
Borttagen
|
har lyssnat om och om på Despacito (Luis Fonsi, Daddy Yankee & Justin Bieber) och dör lite mer varje gång
skulle kunna lyssna på justins sätt att säga 'despacito' hur många gånger som helst, herregud 18 apr, 2017 19:37 |
|
Borttagen
|
SNÖ PLEASE STAHP
18 apr, 2017 19:39 |
|
Lazarus
Prefekt |
Jag börjar få grått hår, haha. Och är inte ens typ rädd eller ledsen eller nåt, utan fascinerad?
(Det går i släkten att börja få grått hår när man är 20+ so I kinda saw that coming)
18 apr, 2017 19:57 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: SNÖ PLEASE STAHP Feel you! Det känns så fel när det är solljus och naturen skriker vår och så kommer det en snöstorm ur ingenstans nästan.
18 apr, 2017 20:00 |
|
Emmi
Prefekt |
18 apr, 2017 20:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Söker fortfarande efter kaniner utan att tänka på det... Särskilt när kaninjakten är över och några har det som forumsignatur och man bara KANINER! 18 apr, 2017 20:06 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Söker fortfarande efter kaniner utan att tänka på det... Särskilt när kaninjakten är över och några har det som forumsignatur och man bara KANINER! Hahah, samma för mig XD
18 apr, 2017 20:07 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Söker fortfarande efter kaniner utan att tänka på det... Särskilt när kaninjakten är över och några har det som forumsignatur och man bara KANINER! Yep xD
18 apr, 2017 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen