@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Velleity: Skrivet av Borttagen: När man märker att man kollar runt hela mugglis efter kaniner........... Haha, det e en vana nu... Juppie. 18 apr, 2017 14:20 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Parseltongue: Jag är sååå seg med att färdigställa min uppsats. Heh, jag är likadan. Vad skriver du om? 18 apr, 2017 15:13 |
|
Borttagen
|
de nya huvuduppdragen kommer i morgon i den nya uppdateringen på starstable - som jag väntat!!
18 apr, 2017 16:00 |
|
Obliviate_
Elev |
Kul. Åkte in mest för att vara 100% säker på att hund mår bra då hon varit lite hängig ibland. Hund mår inte bra. Hund mår dåligt o ska remitteras vidare. Hundskrälle. Sluta oroa mig.
18 apr, 2017 16:12 |
|
Solkatten
Elev |
Mamma glömde ägg på spisen, det rökte så mycket att brandlarmet gick igång så nu luktar det bränt ägg överallt. Så äckligt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 apr, 2017 16:35 |
|
Skyfall
Elev |
18 apr, 2017 17:13 |
|
Solkatten
Elev |
DET SNÖAR. I APRIL. Det ska det inte göra.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 apr, 2017 17:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: DET SNÖAR. I APRIL. Det ska det inte göra. Det här är Sverige, där vädret är konstant fullt 18 apr, 2017 17:18 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: DET SNÖAR. I APRIL. Det ska det inte göra. Det här är Sverige, där vädret är konstant fullt Weeellll hemma har vi ca 5 cm snö som vägrar lämna marken.. Finska vädret har sisu x)
18 apr, 2017 17:24 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Solkatten: DET SNÖAR. I APRIL. Det ska det inte göra. Mm, aa, det har snöat i typ en vecka. Nice. 18 apr, 2017 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen