@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Jobbade stängning så har inte kunnat vara aktiv, MEN när jag kom hem fick jag veta att min bästa vän, min hund, antagligen ska avlivas imorgon - så kan hända att jag kanske är lite "off" i några dagar. Så jag ber s¨å hemskt mycket om ursäkt för det, jag ska försöka så mycket som det går ♥
=) - just like themarauder 18 apr, 2017 02:23 |
|
Solkatten
Elev |
Ensam inne på mugglis. Det märks att kaninjakten är över hahah! xD
Lazarus: SÅ häftigt utseende på katten! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 apr, 2017 03:18 |
|
Lazarus
Prefekt |
themarauder
Be inte om ursäkt. Ta din tid! Det är jobbigt att förlora en vän. Jag tror att jag kan prata för alla här när jag säger att vi förstår om du är "off" och så. Massa kramar till dig ♥ Solkatten Ja, tycker jag också! Aldrig sett själv heller. Men nu är hon iaf en familjemedlem. Även om hon är ond :' ___________________________ Varit hos tandhygienist imorse. När jag bokade tid för ett tag sedan så bad jag dem att ge mig den snällaste och trevligaste de hade. Och det fick jag! Hon skojade lite och så, och jag hade ingen ångest alls. Så skönt!
18 apr, 2017 10:28 |
|
catradora
Elev |
18 apr, 2017 11:14 |
|
themarauder
Lärare |
Lazarus Tack ♥ vad snälla alla är. Det betyder så himla mycket. Vill så gärna göra alla till lags och alltid finnas där, så känns jobbigt att inte kunna det. Kom till jobbet idag och blev genast hemskickad för att spendera de sista timmarna med min hund och gråta ut så mycket jag behöver etc. Kan inte hjälpa ensamheten som sköljer över mig... Trodde aldrig den här dagen skulle komma. Snacka om att ha haft 10 månader med bara skit... när vänder det?
=) - just like themarauder 18 apr, 2017 11:49 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av themarauder: Jobbade stängning så har inte kunnat vara aktiv, MEN när jag kom hem fick jag veta att min bästa vän, min hund, antagligen ska avlivas imorgon - så kan hända att jag kanske är lite "off" i några dagar. Så jag ber s¨å hemskt mycket om ursäkt för det, jag ska försöka så mycket som det går ♥ Du behöver inte be om ursäkt. I slutändan är det här bara en internetsida, det är det som är utanför skärmen som är det viktiga. Ta hand om dig. ♥ 18 apr, 2017 12:35 |
|
Parseltongue
Elev |
18 apr, 2017 13:50 |
|
Frivolt
Elev |
2 timmar att slå ihjäl! Sen till psykologen. Sen hem, äta o sen träning.
Kommer va totalt död imorn! 18 apr, 2017 13:59 |
|
Borttagen
|
När man märker att man kollar runt hela mugglis efter kaniner...........
18 apr, 2017 14:15 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av Borttagen: När man märker att man kollar runt hela mugglis efter kaniner........... Haha, det e en vana nu... ![]()
18 apr, 2017 14:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen