@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
catradora
Elev |
17 apr, 2017 18:11 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Bokmalen: Omg vill typ so badly skriva en fanfic plötsligt men har ingen aning om vad den skulle handla om XD TAGGA MEJJ Skrivet av LunaLovegood:): gissa hur ¨ånga gåner jag tryckt på min egen.. När jag satte de n trodde jag kaninjakten skulle vara slut dagen efter men jag vill hålla kvar läänken xDJag är irriterad över att alla typ har en kanin som forumsingnatur, märkte att du märkt ut den som falsk Emmi, har haft mycket problem med dem.
17 apr, 2017 18:12 |
|
LIA15
Elev |
har trott att jag är demivegetarian men enligt wikipedia äter en kyckling då? det gör ju inte jag? jag är tydligen pescetarian? my life is a lie
17 apr, 2017 18:23 |
|
Lazarus
Prefekt |
Är med i en gruppchatt om Andrew Scott & vi ska skriva brev till varandra osv. Så underbart att prata med folk i olika länder som delar dina intressen. Dessutom, att skriva brev (och att få brev) är så himla mycket mysigare än att skriva på Facebook/instagram/you name it.
17 apr, 2017 18:27 |
|
effu
Elev |
Skrivet av Lazarus: Är med i en gruppchatt om Andrew Scott & vi ska skriva brev till varandra osv. Så underbart att prata med folk i olika länder som delar dina intressen. Dessutom, att skriva brev (och att få brev) är så himla mycket mysigare än att skriva på Facebook/instagram/you name it. Aa det är verkligen fantastiskt mysigt att lära känna folk över hela världen som tycker om samma sak ~ Fick brev från en kompis i Singapore häromdagen, det är verkligen en helt annan känsla ^^ がんばルビー ♡
17 apr, 2017 18:40 |
|
Borttagen
|
17 apr, 2017 18:41 |
|
uniquorn
Elev |
jag var inne på min "bevakade trådar"-sida och fick syn på en kanin jag klickade på och så kom det upp "oj då! det verkar som att någon annan hann före!" och jag bara NO SHIT!
![]()
17 apr, 2017 18:50 |
|
catradora
Elev |
jag kollade just klart gokukoku no brynhildr och det var den första anime jag kollat klart sen junjou romantica och nu behöver jag rehabilitering igen...
17 apr, 2017 19:22 |
|
Hedwig96
Elev |
jo är själv också nästan 21 men menar att medelåldern på medlemmarna här är 18. När jag kom hit var den liksom under 15 17 apr, 2017 19:35 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Hedwig96: jo är själv också nästan 21 men menar att medelåldern på medlemmarna här är 18. När jag kom hit var den liksom under 15 Säkert för att jag drog ner den xD
17 apr, 2017 20:39 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen