@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SweeneyTodd
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Sigh. Måste ta ut hundarna nu. Känns lagom kul med ett killgäng utanför porten. Väntat på att dom ska gå över en halvtimme nu men icke. Önskar att man tordes gå ut mitt i natten utan att behöva vara oroad för psykfall som vill andra illa -.- Man önskar att folk hade lite mer respekt för hundarna! Brukade kunna känna mig trygg när jag gick med mina två hundar, men man hör ju att folk ger sig på även hundarna, tyvärr! =/ Hoppas det gick bra för dig iaf! =)
17 apr, 2017 01:57 |
|
Skyfall
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Tack vare dig har jag nu fått svar på min fråga. Vad folk gör som är inne på kvällarna och inte skriver i forumen. De duellerar.
17 apr, 2017 03:22 |
|
mysko
Elev |
Skrivet av Kaiia: Skrivet av mysko: Funderar på att skaffa en hund till om något år eller sådär. Men det är jue en djungel av raser och uppfödare. Hmm... drar mig tillbaka för att mysa med min älskade vovve istället. Gå till ett hundhem och adoptera! Då får du ju träffa hunden innan och ni vet att ni gillar varandra :3 Underbar idé. Har haft de tankarna i huvudet. För det finns så många hundar där ute som behöver nya hem. Plus att jag helst vill ha en unghund och ingen valp. (a) Don´t worry be HAPPY! 17 apr, 2017 07:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av SweeneyTodd: Skrivet av Obliviate_: Sigh. Måste ta ut hundarna nu. Känns lagom kul med ett killgäng utanför porten. Väntat på att dom ska gå över en halvtimme nu men icke. Önskar att man tordes gå ut mitt i natten utan att behöva vara oroad för psykfall som vill andra illa -.- Man önskar att folk hade lite mer respekt för hundarna! Brukade kunna känna mig trygg när jag gick med mina två hundar, men man hör ju att folk ger sig på även hundarna, tyvärr! =/ Hoppas det gick bra för dig iaf! =) ..och lite mer respekt för sina medmänniskor också, while we're at it. 17 apr, 2017 09:33 |
|
ella potter
Elev |
17 apr, 2017 09:44 |
|
Lazarus
Prefekt |
Ska prata med farmor på skype idag. Borde jag berätta att jag ska till England i augusti? Tänkte ju hälsa på henne. Men berättar jag nu, så kommer pappa också få veta och ugh... orkar inte med det.
17 apr, 2017 10:38 |
|
Kallamina
Elev |
17 apr, 2017 12:11 |
|
ella potter
Elev |
17 apr, 2017 12:23 |
|
effu
Elev |
17 apr, 2017 12:34 |
|
ella potter
Elev |
17 apr, 2017 12:38 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen