@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av ella potter: asså, drakhandlaren har ju inte varit inne en enda gång idag! Psst Knut är inne! Tack jag såg det ![]() 16 apr, 2017 23:30 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Jag hoppas att kaninjakten är över idag! Åh gud vad skönt det skulle vara xD Vill inte släppa min 11 plats x).. HAHAHAHAHAH I'M RIGHT BEHIND YOU HONEY!!! OMG ÄR DET DU?¿°¿°¿°¿ AHAHHAHAHAHHA HAHAHAHAAHAHAHAAHAHAH JAAAAA Har vetat hela tiden att det är du som e nummer 11 och har stalkat dig för att hålla reda på hur många du haft i snart 2 dagar...
16 apr, 2017 23:30 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Jag hoppas att kaninjakten är över idag! Åh gud vad skönt det skulle vara xD Vill inte släppa min 11 plats x).. HAHAHAHAHAH I'M RIGHT BEHIND YOU HONEY!!! OMG ÄR DET DU?¿°¿°¿°¿ AHAHHAHAHAHHA HAHAHAHAAHAHAHAAHAHAH JAAAAA Har vetat hela tiden att det är du som e nummer 11 och har stalkat dig för att hålla reda på hur många du haft i snart 2 dagar... Bag satt faktist och funderade om det var du elr ej men våfade inte fråga xD
16 apr, 2017 23:31 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Jag hoppas att kaninjakten är över idag! Åh gud vad skönt det skulle vara xD Vill inte släppa min 11 plats x).. HAHAHAHAHAH I'M RIGHT BEHIND YOU HONEY!!! OMG ÄR DET DU?¿°¿°¿°¿ AHAHHAHAHAHHA HAHAHAHAAHAHAHAAHAHAH JAAAAA Har vetat hela tiden att det är du som e nummer 11 och har stalkat dig för att hålla reda på hur många du haft i snart 2 dagar... Bag satt faktist och funderade om det var du elr ej men våfade inte fråga xD HAHAHAHAHAHAH Shit vad skum jag är... xD Nejmen, tror att vi kommer att "kriga" ett tag till om 11 platsen. Tror inte detta tar slut förens på onsdag. Alla är alltid såhär under kanin- och trolljakten. Tror att det tar slut sista dagen i veckan och så håller det på i minst tre dar till x)
16 apr, 2017 23:32 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Jag hoppas att kaninjakten är över idag! Åh gud vad skönt det skulle vara xD Vill inte släppa min 11 plats x).. HAHAHAHAHAH I'M RIGHT BEHIND YOU HONEY!!! OMG ÄR DET DU?¿°¿°¿°¿ AHAHHAHAHAHHA HAHAHAHAAHAHAHAAHAHAH JAAAAA Har vetat hela tiden att det är du som e nummer 11 och har stalkat dig för att hålla reda på hur många du haft i snart 2 dagar... Bag satt faktist och funderade om det var du elr ej men våfade inte fråga xD HAHAHAHAHAHAH Shit vad skum jag är... xD Nejmen, tror att vi kommer att "kriga" ett tag till om 11 platsen. Tror inte detta tar slut förens på onsdag. Alla är alltid såhär under kanin- och trolljakten. Tror att det tar slut sista dagen i veckan och så håller det på i minst tre dar till x) Meehhh tur att ajg inte har skola på hela veckan dåååee x) Ska sitta uppe och spela.. och spela xD
16 apr, 2017 23:33 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Jag hoppas att kaninjakten är över idag! Åh gud vad skönt det skulle vara xD Vill inte släppa min 11 plats x).. HAHAHAHAHAH I'M RIGHT BEHIND YOU HONEY!!! OMG ÄR DET DU?¿°¿°¿°¿ AHAHHAHAHAHHA HAHAHAHAAHAHAHAAHAHAH JAAAAA Har vetat hela tiden att det är du som e nummer 11 och har stalkat dig för att hålla reda på hur många du haft i snart 2 dagar... Bag satt faktist och funderade om det var du elr ej men våfade inte fråga xD HAHAHAHAHAHAH Shit vad skum jag är... xD Nejmen, tror att vi kommer att "kriga" ett tag till om 11 platsen. Tror inte detta tar slut förens på onsdag. Alla är alltid såhär under kanin- och trolljakten. Tror att det tar slut sista dagen i veckan och så håller det på i minst tre dar till x) Meehhh tur att ajg inte har skola på hela veckan dåååee x) Ska sitta uppe och spela.. och spela xD Faaaaaan Min skola börjar på tisdag -.- Varför bor folk i Sverige egentligen?
16 apr, 2017 23:34 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Jag hoppas att kaninjakten är över idag! Åh gud vad skönt det skulle vara xD Vill inte släppa min 11 plats x).. HAHAHAHAHAH I'M RIGHT BEHIND YOU HONEY!!! OMG ÄR DET DU?¿°¿°¿°¿ AHAHHAHAHAHHA HAHAHAHAAHAHAHAAHAHAH JAAAAA Har vetat hela tiden att det är du som e nummer 11 och har stalkat dig för att hålla reda på hur många du haft i snart 2 dagar... Bag satt faktist och funderade om det var du elr ej men våfade inte fråga xD HAHAHAHAHAHAH Shit vad skum jag är... xD Nejmen, tror att vi kommer att "kriga" ett tag till om 11 platsen. Tror inte detta tar slut förens på onsdag. Alla är alltid såhär under kanin- och trolljakten. Tror att det tar slut sista dagen i veckan och så håller det på i minst tre dar till x) Meehhh tur att ajg inte har skola på hela veckan dåååee x) Ska sitta uppe och spela.. och spela xD Faaaaaan Min skola börjar på tisdag -.- Varför bor folk i Sverige egentligen? Men mina klasskompisar har skola xD För att det är ett bättre land än Finland..?
16 apr, 2017 23:36 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Jag hoppas att kaninjakten är över idag! Åh gud vad skönt det skulle vara xD Vill inte släppa min 11 plats x).. HAHAHAHAHAH I'M RIGHT BEHIND YOU HONEY!!! OMG ÄR DET DU?¿°¿°¿°¿ AHAHHAHAHAHHA HAHAHAHAAHAHAHAAHAHAH JAAAAA Har vetat hela tiden att det är du som e nummer 11 och har stalkat dig för att hålla reda på hur många du haft i snart 2 dagar... Bag satt faktist och funderade om det var du elr ej men våfade inte fråga xD HAHAHAHAHAHAH Shit vad skum jag är... xD Nejmen, tror att vi kommer att "kriga" ett tag till om 11 platsen. Tror inte detta tar slut förens på onsdag. Alla är alltid såhär under kanin- och trolljakten. Tror att det tar slut sista dagen i veckan och så håller det på i minst tre dar till x) Meehhh tur att ajg inte har skola på hela veckan dåååee x) Ska sitta uppe och spela.. och spela xD Faaaaaan Min skola börjar på tisdag -.- Varför bor folk i Sverige egentligen? Men mina klasskompisar har skola xD För att det är ett bättre land än Finland..? Ooookej? Why? xP Har aldrig varit i Finland x) Nejmen, det är så kallt här... snöar utanför mitt fönster just nu...
16 apr, 2017 23:38 |
|
Emmi
Prefekt |
16 apr, 2017 23:39 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Emmi: Kallamina, dä kommer du hit i sommar xD Nej skämtaa xD HAR BARA 10% OCH INGEN LADDARA... OMG.. HAHAHAHAHAHAH 11 platsen är min! x)
16 apr, 2017 23:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen