@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
16 apr, 2017 20:42 |
|
Borttagen
|
jag sitter i pyjamas, ser på friends och dricker påskmust ur ett vinglas det räcker nu
16 apr, 2017 20:47 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Vet inte hur jag känner över att vara hemma igen.. Men en av mina katter blev iaf jätteglad.
16 apr, 2017 21:02 |
|
ella potter
Elev |
16 apr, 2017 21:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: asså, drakhandlaren har ju inte varit inne en enda gång idag! Skrivet av ella potter: Jag kan sälja ägg eller mat till samma pris till dig om du villasså, drakhandlaren har ju inte varit inne en enda gång idag! 16 apr, 2017 21:20 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kan sälja ägg eller mat till samma pris till dig om du vill Jag vill sälja blod, har gott om mat. men tack ändå ![]() 16 apr, 2017 21:22 |
|
Skyfall
Elev |
Halkade nyss på en plastpåse som låg på mitt golv. Det slutade med att jag nästan gick ner i spagat... "Tur att man är vi"g *host*
16 apr, 2017 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: Jag kan sälja ägg eller mat till samma pris till dig om du vill Jag vill sälja blod, har gott om mat. men tack ändå Okej, inga problem! 16 apr, 2017 21:26 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: Jag kan sälja ägg eller mat till samma pris till dig om du vill Jag vill sälja blod, har gott om mat. men tack ändå Okej, inga problem! Då får gärna säga till om du får syn på honom! ![]() 16 apr, 2017 21:30 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: Jag kan sälja ägg eller mat till samma pris till dig om du vill Jag vill sälja blod, har gott om mat. men tack ändå ... läste bara denna del av inlägget :o det lät väldigt.. 16 apr, 2017 22:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen