@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicha black
Elev |
16 apr, 2017 10:59 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Arivle: Du hade kunnat sagt något värre xD är glad att du inte gjorde det... Spoiler: Tryck här för att visa! x) Alicha black - Heeeelt sant!
16 apr, 2017 11:05 |
|
Lazarus
Prefekt |
Måste älska min familj...
För det första, ingen som tänkt på att göra tårta för mamma. Så jag ställde mig och gjorde tårta. Under tiden har de andra bestämt sig att äta påskfrukost och inte vänta på mig, så jag fick göra tårtan och sen äta fort i mina myskläder. Tårtan är iaf klar, och ganska fin om jag får säga det själv. Men jag kan inte äta den för att grädde och mjölk och ägg osv, hah.
16 apr, 2017 11:55 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Min 8åriga kusin har nyligen fått sin första mobil och mobilnummer och jag känner mig jättegammal! Känns som det var igår hon var två år gammal och blev jätteexalterad över kossor hahah Ah, time flies.. for some.. (Jag är 28 och fortfarande jätteexalterad över kossor.) 8 åringar får mobiler?? Wow. Jag var typ 11-12 eller något jag fick min första. x) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 apr, 2017 12:00 |
|
ella potter
Elev |
16 apr, 2017 12:41 |
|
fakeliampayne
Elev |
OMfG. En person från nasa har erbjudit mig att komma till deras space center och till och med kan hjälpa mig att få jobb där med min undersköterskeutbildning. JAG SKA TILL HOUSTON I CANT
![]()
16 apr, 2017 13:15 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av mysko: Funderar på att skaffa en hund till om något år eller sådär. Men det är jue en djungel av raser och uppfödare. Hmm... drar mig tillbaka för att mysa med min älskade vovve istället. Gå till ett hundhem och adoptera! Då får du ju träffa hunden innan och ni vet att ni gillar varandra :3 ![]() ![]()
16 apr, 2017 13:56 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av fakeliampayne: OMfG. En person från nasa har erbjudit mig att komma till deras space center och till och med kan hjälpa mig att få jobb där med min undersköterskeutbildning. JAG SKA TILL HOUSTON I CANT Vaaaa? Grattis!! men ta mig med jag har alltid drömt om att jobba på nasa x)
16 apr, 2017 14:09 |
|
Lazarus
Prefekt |
Success!
De älskade tårtan, och jag fick en beställning att göra en till min brorson också, haha. Why not.
16 apr, 2017 15:01 |
|
Solkatten
Elev |
Jag älskar Discover Weekly på Spotify. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 apr, 2017 15:28 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen