@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
illusion
Elev |
En del av mig vill dricka alkohol och göra något jättedumt. En annan del vill prata om allt. En tredje del vill sova en längre period.
![]() Våga
15 apr, 2017 18:20 |
|
Velma Dinkley
Elev |
I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 15 apr, 2017 18:33 |
|
Emmi
Prefekt |
Kan ngon berätta vad som händer om man blockar ngon på mugglis? Märks det i trådar, på tummar eller prifilen?
15 apr, 2017 18:40 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Emmi: Kan ngon berätta vad som händer om man blockar ngon på mugglis? Märks det i trådar, på tummar eller prifilen? Det som händer är att du blockar personen från att kontakta dig via medleanden tex och vänförfrågningar. I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 15 apr, 2017 18:56 |
|
Solkatten
Elev |
Det ska tydligen vara frost här inatt och jag bor ändå långt nere i södra Sverige. Och tydligen är det snö i Stockholm?
Varför kan vi inte bara byta namn på årstiderna typ. Vinter till vår och vår till vinter...... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 apr, 2017 19:17 |
|
cirklar
Elev |
15 apr, 2017 19:24 |
|
Obliviate_
Elev |
åh. jag vill verkligen tatuera mig =(
15 apr, 2017 19:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av cirklar: Jag har en ny laptop och allting går så snabbt nu. WOW! Vad är det för någon? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 apr, 2017 19:40 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av cirklar: Jag har en ny laptop och allting går så snabbt nu. WOW! Vad är det för någon? Det är en HP Pavilion Notebook. Verkar väldigt bra hitintills! Den som jag hade innan var dock en gammal Acer med Windows Vista som höll på att ge upp, så det är väl inte så svårt att klå den. ^^
15 apr, 2017 19:47 |
|
Lollo16
Elev |
Har slagit personligt rekord!!!
Jag klarade att använda hela min surfpått på 15 dagar, så lång tid har det aldrig tagit!!!! ![]()
15 apr, 2017 19:47 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen