@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Jag öppnade upp min gamla ask av misstag tidigare. Skulle gå in på mitt nya konto men hade glömt lösenordet så sände en random av mina sju mailadresser och jag öppnade på så sätt upp mitt konto och WOW... it was quite a trip. Jag är så glad över hur min stil och personlighet förändrats till det bättre. Vissa saker blir jag så irriterad/cringar åt men andra är PURE GOLD
._ Ok godnatt folks
15 apr, 2017 07:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: yees jag är finsk Skrivet av Borttagen: tänker endast skriva dagbok på engleska och finska från och med nu. vill inte att min språkhjärna ruttnar. speciellt finskan är jag orolig över hahah Nåå jag fick 5+ i mitt senaste finka prov xD Hahah visste föresten inte att du också var finsk (Elr är du det?) xD 15 apr, 2017 10:44 |
|
Solkatten
Elev |
Påskafton idag dårå. Glad påsk! ^-^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 apr, 2017 13:10 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Firar påsk på bästa möjliga sätt idag känner jag!! Hela familjen har åkt ut med skoter och hittat ett mysigt ställe att laga lunch på. I love this life!!
15 apr, 2017 13:16 |
|
Emmi
Prefekt |
Jag är i Rovaniemi vid tomtens hus! Feeling like a 4 year old x)
HAR ALDRIG SETT SÅ MYCKET SNÖ! Och det är i April.. Tänk att vara här i Januari..
15 apr, 2017 13:36 |
|
emma_grangergood
Elev |
15 apr, 2017 14:55 |
|
Lazarus
Prefekt |
Påskkärringar var här nyss. Jag blir alltid så glad? Fick fina kort av dem (de sitter på kylskåpet nu). De verkade jätteglada och det gör mig glad! ^^
Tycker det är så roligt, vi har inte sånt i Polen.
15 apr, 2017 15:04 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Lazarus: Påskkärringar var här nyss. Jag blir alltid så glad? Fick fina kort av dem (de sitter på kylskåpet nu). De verkade jätteglada och det gör mig glad! ^^ Tycker det är så roligt, vi har inte sånt i Polen. Jag minns för några år sedan. Jag har aldrig varit troende, och ja... Våra påskkort var väldigt fina. Typ... Jesus på korset med en tröja på. "I Love Betlehem" stod det. Sedan minns jag inte de andra, men lita samma stil! Varför stava rätt när man kan stava fel? 15 apr, 2017 15:26 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Lazarus: Påskkärringar var här nyss. Jag blir alltid så glad? Fick fina kort av dem (de sitter på kylskåpet nu). De verkade jätteglada och det gör mig glad! ^^ Tycker det är så roligt, vi har inte sånt i Polen. Jag minns för några år sedan. Jag har aldrig varit troende, och ja... Våra påskkort var väldigt fina. Typ... Jesus på korset med en tröja på. "I Love Betlehem" stod det. Sedan minns jag inte de andra, men lita samma stil! Hahaha åh skulle vilja ha ett sånt kort!
15 apr, 2017 15:27 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Lazarus: Påskkärringar var här nyss. Jag blir alltid så glad? Fick fina kort av dem (de sitter på kylskåpet nu). De verkade jätteglada och det gör mig glad! ^^ Tycker det är så roligt, vi har inte sånt i Polen. Jag minns för några år sedan. Jag har aldrig varit troende, och ja... Våra påskkort var väldigt fina. Typ... Jesus på korset med en tröja på. "I Love Betlehem" stod det. Sedan minns jag inte de andra, men lita samma stil! Hahaha åh skulle vilja ha ett sånt kort! Kan ha varit en kyckling som sa "hej fjant" också, men jag kanske blandar ihopp det med en tröjärm på en annan teckning! Varför stava rätt när man kan stava fel? 15 apr, 2017 15:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

.




Mugglarportalen