@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag typ längtar tills kaninjakten är över... x)
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 apr, 2017 00:16 |
|
LunaLovegood1
Elev |
jag borde ju egentligen byta om o fixa sängen and stuff, men då lär jag somna o det vill jag ju inte
15 apr, 2017 00:17 |
|
Solkatten
Elev |
På min profil har jag evig snö & två st Bengt utklädd till kanin. Fin kombination. x)
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 apr, 2017 00:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag typ längtar tills kaninjakten är över... x) Same xD 15 apr, 2017 00:21 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Är stolt över det antal jag får ihop oavsett hur mycket det är.
I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 15 apr, 2017 00:22 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Säger som Frivolt "Välkommen till Mugglarportalen där vi firar, sommar, jul och påsk på samma gång" Haha heller hur xD bara Halloween som inte får va med xD 15 apr, 2017 01:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Säger som Frivolt "Välkommen till Mugglarportalen där vi firar, sommar, jul och påsk på samma gång" Haha heller hur xD bara Halloween som inte får va med xD När ni pratar om det här så är jag sugen på att uggla någon ny och säga det där xD 15 apr, 2017 01:36 |
|
LunaLovegood1
Elev |
"du får inte dricka celsius idag, då kommer du bara vara vaken till tre igen"
ja mamma för att vara vaken till två utan energidryck är så himla mkt bättre
15 apr, 2017 01:53 |
|
Kintsugi
Prefekt |
JAG HAR EN RIKTIGT VIDRIG TRÄNINGSVÄRK PÅ UNDERBENETS FRAMSIDA!!
Gick uppför i bergsområdet 3,5h (+ nedgång 2h) i torsdags, följt av en 1,5h promenad igår med nya helt UNDERBARA SKOR! ÄNTLIGEN börjar det komma sportigare, bra skor för fötterna som ändå fungerar till både jeans, klänning, till vardags, på allmänna utekvällar med polare och som inte ser äckligt stora ut på fötterna. JAG ÄR KÄR! ♥ Min fötter och ben sjunger! Vill typ springa runt med skorna på mig inomhus, men då skulle jag halshuggas av japanerna här hahahahaha! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 apr, 2017 04:44 |
|
Lazarus
Prefekt |
Mamma köpte en gammal kökssoffa för att renovera,
och nu är den klar och står i köket. Vi skrattade att våra katter kommer ta över den först. They kinda did. ![]() (Här är det TwoFace och Sheldon) Soffan fick faktiskt den ultimata placeringen. Jag är kort så jag kan sova här. Det är bara några steg till kylskåpet, och några steg till toaletten. Och wi-fi är bäst här
15 apr, 2017 06:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen