@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Arivle: Skrivet av Tonks/Luna: Jag brukar bara behöva lägga mig på golvet, på mage, och derekt så kommer min kanin fram med nosen mot min näsa och vill att jag ska klappa!*testar taktiken* Har faktiskt testat att fånga min kanin, men fick inte fler för det! Wow. Så funkar det inte med mina kaniner. Men de springer fram så fort jag går förbi deras gård i hopp om att de ska få något att äta. Vi har en kanin som jag kallar för Mördar-Kanin för att han alltid biter mina fötter när jag är i närheten... Mina brukar bita i skor. Och skosnören. ![]()
14 apr, 2017 09:53 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Lazarus: När det inte snöar vid jul, men snöar vid påsk... Skärp dig, väder. Känns som att det blivit mer regel än undantag? Men det väl för att jag alltid drog till fjällen för skidåkning på påsklovet, medan julen var lite varstans på västkusten, med eller utan snö. Mer utan snö senaste 10-15åren? Har många år tänkt att "vafan, vill man ha snö på jul så flytta julen i till 24 januari". Svårare än så är det inte. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 apr, 2017 10:21 |
|
uniquorn
Elev |
14 apr, 2017 10:51 |
|
Linn Lumos
Elev |
Skrivet av uniquorn: jag är så glad! Linn Lumos ska plocka en burk med walesiskt gräs åt mig ♥ she's a real friend ♥ Haha❤️❤️❤️❤️ 14 apr, 2017 11:21 |
|
uniquorn
Elev |
usch, det är sjukt obehagligt att ha snickare utanför huset... de står precis utanför mitt fönster så att jag inte kan göra sådant som jag i vanliga fall gör... (sjunger, dansar, byter om) och så blir jag livrädd varje gång de bankar i väggen så att mitt element skallrar. kan de lämna mig i fred? XD
![]()
14 apr, 2017 11:25 |
|
Frivolt
Elev |
Hahaha asså om jah skulle blivit medlem idag hade jag blivit sjukt förvirrad xD först påsktema på sidan (och massa kaniner överallt), sen ett god jul inlägg på framsidan plus en julkalender och sen en poll om sommaren xD
14 apr, 2017 11:32 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Hahaha asså om jah skulle blivit medlem idag hade jag blivit sjukt förvirrad xD först påsktema på sidan (och massa kaniner överallt), sen ett god jul inlägg på framsidan plus en julkalender och sen en poll om sommaren xD HAHAHAHAHAH! Saknas bara den eviga snön... eller vänta nu. ... ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 apr, 2017 13:13 |
|
Borttagen
|
14 apr, 2017 13:14 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Hahaha asså om jah skulle blivit medlem idag hade jag blivit sjukt förvirrad xD först påsktema på sidan (och massa kaniner överallt), sen ett god jul inlägg på framsidan plus en julkalender och sen en poll om sommaren xD HAHAHAHAHAH! Saknas bara den eviga snön... eller vänta nu. ... Haha jamen den finns ju redan på vissa ställen 14 apr, 2017 13:15 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Min 8åriga kusin har nyligen fått sin första mobil och mobilnummer och jag känner mig jättegammal! Känns som det var igår hon var två år gammal och blev jätteexalterad över kossor hahah
14 apr, 2017 13:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen