@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Arivle: inte jag. I höstas gick du om mig i sista sekunden typ. Men jag är lite förvånad över hur fort det gick nu. Jag är lite sneaky. Sorry. Men ja, det gick verkligen fort nu tyckte jag också. Dunno how. Kaniner bara kom till mig.
14 apr, 2017 09:38 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Arivle: inte jag. I höstas gick du om mig i sista sekunden typ. Men jag är lite förvånad över hur fort det gick nu. Jag är lite sneaky. Sorry. Men ja, det gick verkligen fort nu tyckte jag också. Dunno how. Kaniner bara kom till mig. Du kanske luktar morot, gurka eller banan... då brukar kaniner komma fram.
14 apr, 2017 09:41 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Lazarus: Skrivet av Arivle: inte jag. I höstas gick du om mig i sista sekunden typ. Men jag är lite förvånad över hur fort det gick nu. Jag är lite sneaky. Sorry. Men ja, det gick verkligen fort nu tyckte jag också. Dunno how. Kaniner bara kom till mig. Du kanske luktar morot, gurka eller banan... då brukar kaniner komma fram. Jag brukar bara behöva lägga mig på golvet, på mage, och derekt så kommer min kanin fram med nosen mot min näsa och vill att jag ska klappa!*testar taktiken* Har faktiskt testat att fånga min kanin, men fick inte fler för det! Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 apr, 2017 09:43 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Arivle: Skrivet av Lazarus: Skrivet av Arivle: inte jag. I höstas gick du om mig i sista sekunden typ. Men jag är lite förvånad över hur fort det gick nu. Jag är lite sneaky. Sorry. Men ja, det gick verkligen fort nu tyckte jag också. Dunno how. Kaniner bara kom till mig. Du kanske luktar morot, gurka eller banan... då brukar kaniner komma fram. Jag brukar bara behöva lägga mig på golvet, på mage, och derekt så kommer min kanin fram med nosen mot min näsa och vill att jag ska klappa!*testar taktiken* Har faktiskt testat att fånga min kanin, men fick inte fler för det! Wow. Så funkar det inte med mina kaniner. Men de springer fram så fort jag går förbi deras gård i hopp om att de ska få något att äta.
14 apr, 2017 09:46 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Arivle: Skrivet av Lazarus: Skrivet av Arivle: inte jag. I höstas gick du om mig i sista sekunden typ. Men jag är lite förvånad över hur fort det gick nu. Jag är lite sneaky. Sorry. Men ja, det gick verkligen fort nu tyckte jag också. Dunno how. Kaniner bara kom till mig. Du kanske luktar morot, gurka eller banan... då brukar kaniner komma fram. Jag brukar bara behöva lägga mig på golvet, på mage, och derekt så kommer min kanin fram med nosen mot min näsa och vill att jag ska klappa!*testar taktiken* Har faktiskt testat att fånga min kanin, men fick inte fler för det! Wow. Så funkar det inte med mina kaniner. Men de springer fram så fort jag går förbi deras gård i hopp om att de ska få något att äta. Min vill bara bli klappad! Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 apr, 2017 09:47 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Tonks/Luna: Jag brukar bara behöva lägga mig på golvet, på mage, och derekt så kommer min kanin fram med nosen mot min näsa och vill att jag ska klappa!*testar taktiken* Har faktiskt testat att fånga min kanin, men fick inte fler för det! Wow. Så funkar det inte med mina kaniner. Men de springer fram så fort jag går förbi deras gård i hopp om att de ska få något att äta. Vi har en kanin som jag kallar för Mördar-Kanin för att han alltid biter mina fötter när jag är i närheten...
14 apr, 2017 09:47 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Arivle: Skrivet av Tonks/Luna: Jag brukar bara behöva lägga mig på golvet, på mage, och derekt så kommer min kanin fram med nosen mot min näsa och vill att jag ska klappa!*testar taktiken* Har faktiskt testat att fånga min kanin, men fick inte fler för det! Wow. Så funkar det inte med mina kaniner. Men de springer fram så fort jag går förbi deras gård i hopp om att de ska få något att äta. Vi har en kanin som jag kallar för Mördar-Kanin för att han alltid biter mina fötter när jag är i närheten... Ajdå. Har du sett Monthy Python(något sådant) "The Holy Grail(kanske något sådant, min engelska suger som...), biten med mördarkaninen? Det är en riktig mördarkanin! Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 apr, 2017 09:49 |
|
Lazarus
Prefekt |
Tonks/Luna
Ja! Den har jag sett. Brukar faktiskt föreställa mig att Theo (vår kanin) en dag kommer hoppa på mig så... x)
14 apr, 2017 09:51 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Lazarus: Tonks/Luna Ja! Den har jag sett. Brukar faktiskt föreställa mig att Theo (vår kanin) en dag kommer hoppa på mig så... x) Hoppas inte! Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 apr, 2017 09:51 |
|
Lazarus
Prefekt |
14 apr, 2017 09:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen