Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
![]() I've tried everything, to get him off my mind. I've been running 'round, breaking things, getting into fights. Det var typ en vecka sen han gjorde slut nu, tio dagar sen vi kysstes inne på mcdonalds.. 11 dagar sen vi överhuvudtaget blev ihop. Jag försöker sluta tänka på honom, men det är så svårt när jag ser honom gå med andra tjejer, när jag ser honom skita i mig, när jag ser att han är helt opåverkad av att tjejen han nyss kallade perfekt, tjejen han nyss kramade och tjejen han nyss höll om är heartbroken och det är hans fucking fel, men han kan inte känna det själv. Vill ha honom igen, vill ha det vi hade. Känner att bara för att han "Mår dåligt och har mycket att göra" så behöver han väl inte göra slut, eller? MUMS! 21 apr, 2013 21:18 |
|
Kedjebrev
Elev |
Har bestämt att försöka släppa honom nu. Han har haft för många tillfällen då han kunnat nappa ifall han var intresserad av mig vilket han inte gjort. Så ja, jag antar att det bara är att sluta försöka eftersom det uppenbarligen inte är mig som han är kär i.
Fuck det här kommer bli jättesvårt.
http://Kaosregn.blogg.se
22 apr, 2013 19:40 |
|
Seafeather
Elev |
Se ovanstående meddelande. 22 apr, 2013 19:42 |
|
Unik
Elev |
Ja för sjutton. :C Ska bara bearbeta mina känslor lite... Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 22 apr, 2013 19:43 |
|
hyperion
Elev |
Vill bara gilla någon som gillar mig.
Ska det vara så jävla svårt. Har väl inget problem med att vara singel egentligen, men någon jävla gång kan det väl få slå rätt? ![]()
22 apr, 2013 19:44 |
|
MonsterCookie
Elev |
im working on this shit
im gonna get over him IM A STRONG INDEPENDENT WOMAN WHO DONT NEED NO MAN Spoiler: Tryck här för att visa! wolfstar deserved better. 22 apr, 2013 20:33 |
|
dillen99
Elev |
Japp idag sa jag till honom att jag inte gillade honom på det sättet längre.... Japp, nu hatar jag mig själv för det är en enda stor fet lögn! </3
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 22 apr, 2013 21:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dillen99: Japp idag sa jag till honom att jag inte gillade honom på det sättet längre.... Japp, nu hatar jag mig själv för det är en enda stor fet lögn! </3 Gillar han dig? 22 apr, 2013 22:00 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Japp idag sa jag till honom att jag inte gillade honom på det sättet längre.... Japp, nu hatar jag mig själv för det är en enda stor fet lögn! </3 Gillar han dig? Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Japp idag sa jag till honom att jag inte gillade honom på det sättet längre.... Japp, nu hatar jag mig själv för det är en enda stor fet lögn! </3 Gillar han dig? Dom vän; ja Som pojkvän; tror inte det, han är ihop med en tjej redan </3 Man mikham to ra dar aghosh giram <3 22 apr, 2013 22:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Japp idag sa jag till honom att jag inte gillade honom på det sättet längre.... Japp, nu hatar jag mig själv för det är en enda stor fet lögn! </3 Gillar han dig? Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Japp idag sa jag till honom att jag inte gillade honom på det sättet längre.... Japp, nu hatar jag mig själv för det är en enda stor fet lögn! </3 Gillar han dig? Dom vän; ja Som pojkvän; tror inte det, han är ihop med en tjej redan </3 Noooooooooooooooooooo! Jag skulle bli FÖRKROSSAD om min crush var ihop men någon 22 apr, 2013 22:11 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen