Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska följa den med min vanliga tumblr 16 mar, 2012 13:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ska följa den med min vanliga tumblr Nämen tackar! 16 mar, 2012 14:09 |
|
Borttagen
|
Börjar komma närmare mitt nuvarande ''followers'' mål. :3
16 mar, 2012 14:11 |
|
Borttagen
|
Jag länner mig dålig när jag inte fått över 20 followers på någon av mina tumblrs... x3
16 mar, 2012 14:13 |
|
scarhead
Lärare |
16 mar, 2012 15:15 |
|
si_tonks
Elev |
Skapade nyss ett nytt konn 1D-tumlbr ^^
Jag vill kunna följa folk på den, HAHA http://an-irish-boss.tumblr.com/ ^^ scarhead: HAHA, tänkte också skapa en THG-tumblr men det skulle inte gå x) ![]()
16 mar, 2012 15:18 |
|
scarhead
Lärare |
si_tonks - men precis xD folket på Tumblr får stå ut med min pepp, annars finns unfollower-knappen! 6 tumblrs räcker för ett tag. x3
16 mar, 2012 15:21 |
|
kinshaw
Elev |
16 mar, 2012 16:46 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Jag har en fråga
Jag har två tumblrs, vi kallar dem 1 och 2, för att det ska vara lättare att förstå frågan Jag skapade nr.1 för några månader sedan och vill sedan ha en 1D tumblr också. Då skapade jag nr.2 genom att klicka på det lilla plustecknet (som finns där uppe på dashen). Jag kan bara följa folk från nr.1 och undrar om det finns något jag kan göra så att jag kan följa folk även från nr.2? Hoppas någon förstod frågan
16 mar, 2012 18:54 |
|
childhoodlight
Elev |
^ Nej! Du följer folk med ditt eget konto, så om du har två konton på din blogg så blir det så att de du följer, följer du med dina två bloggar :>
16 mar, 2012 18:59 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen