(PM)Albus Potter
Forum > Fanfiction > (PM)Albus Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har gett dig tips...Okej, men om det ska bli en tvåa så behöver jag ideér till den! Hur ska det bli med voldemort? Vad ska allt handla om? 22 maj, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vet, tack för dem Skrivet av Borttagen: Jag har gett dig tips... Okej, men om det ska bli en tvåa så behöver jag ideér till den! Hur ska det bli med voldemort? Vad ska allt handla om? 22 maj, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: VARSÅGOD!Skrivet av Borttagen: Jag vet, tack för dem Skrivet av Borttagen: Jag har gett dig tips... Okej, men om det ska bli en tvåa så behöver jag ideér till den! Hur ska det bli med voldemort? Vad ska allt handla om? 22 maj, 2012 18:07 |
|
Emma Granger
Elev |
Jag har också gett dig tips!! *ropar som en liten husalf*
Trött tjej <333 22 maj, 2012 18:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emma Granger: Hihi, ja, tack så JÄTTEMYCCKET Jag har också gett dig tips!! *ropar som en liten husalf* 22 maj, 2012 19:01 |
|
Emma Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emma Granger: Hihi, ja, tack så JÄTTEMYCCKET Jag har också gett dig tips!! *ropar som en liten husalf* VARSEGOD! ♥♥ Trött tjej <333 22 maj, 2012 19:01 |
|
Soda
Elev |
22 maj, 2012 19:11 |
|
Borttagen
|
OKEJ, nu har jag klart för mig hur det kommer att bli!
Jag ska göra en uppföljare, jag vet inte riktigt när dock.. Fast först ska jag såklart skriva klart denna Sen ska jag också göra en helt annan FF som handlar om Fred - efter döden. Ni behöver absolut inte läsa om ni inte vill xD Den kommer startas snart! Men jag behöver namnförslag.. Hjälp? japp, så kommer det bli, det blev både och! 22 maj, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vet inte vad den ka heta!OKEJ, nu har jag klart för mig hur det kommer att bli! Jag ska göra en uppföljare, jag vet inte riktigt när dock.. Fast först ska jag såklart skriva klart denna Sen ska jag också göra en helt annan FF som handlar om Fred - efter döden. Ni behöver absolut inte läsa om ni inte vill xD Den kommer startas snart! Men jag behöver namnförslag.. Hjälp? japp, så kommer det bli, det blev både och! 22 maj, 2012 20:08 |
|
Lokix
Elev |
Skrivet av Borttagen: OKEJ, nu har jag klart för mig hur det kommer att bli! Jag ska göra en uppföljare, jag vet inte riktigt när dock.. Fast först ska jag såklart skriva klart denna Sen ska jag också göra en helt annan FF som handlar om Fred - efter döden. Ni behöver absolut inte läsa om ni inte vill xD Den kommer startas snart! Men jag behöver namnförslag.. Hjälp? japp, så kommer det bli, det blev både och! Freds nya liv eller Fred är en ängel eller Fred, efter livet, Fred efter döden, Fred och himla porten. Todeledo 22 maj, 2012 20:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen