Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
kan vi äta nudlar i dag?'' frågade jag kelly
21 aug, 2013 15:01
|
|
Borttagen
|
" Nej, det blir något godare " sa jag och log
21 aug, 2013 15:02
|
|
Borttagen
|
21 aug, 2013 15:06
|
|
Borttagen
|
21 aug, 2013 15:07
|
|
Borttagen
|
21 aug, 2013 15:07
|
|
Borttagen
|
" Du älskar ju japanskt " sa jag och gick in till Mas med en gärning middag, jag tände ljus och satte på romantisk musik
21 aug, 2013 15:09
|
|
Borttagen
|
''ja, jag älskar japanskt!, jag är ju från japan!'' sa jag och log, jag började ta mat
21 aug, 2013 15:12
|
|
Borttagen
|
21 aug, 2013 15:15
|
|
Borttagen
|
jag stoppade en maki-rulle i munnen och la mig ner i soffan
21 aug, 2013 15:16
|
|
Borttagen
|
" Och nu, efterrätten " sa jag och hämtade tårta och vin
21 aug, 2013 15:18
|
Du får inte svara på den här tråden.