Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jasså, där lärde man sig något nytt... tack för att du hjälpte mej fatta hur depression stavas jag är usel på stavning Jaha, tack! Kommer inte ens ihåg att jag hjälpte dig... 16 okt, 2011 18:43 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Luna 1: Komplimanger till Ida S för att du är en sådan söt, rolig, talangfull, snäll människa! Tack för att du stöttar mig och lyssnar, tack, TACk, tack för att du finns här för mig hela tiden. Tack ♥ Tack sötnos, åh vad den komplimangen satt fint just nu! c: Men jag har även komplimanger att ge till dig. Du liknar ingen annan jag mött, du är verkligen one of a kind och simply thank you for trusting me with your problems! Du är stark, beundransvärd och bara en väldigt underbar person ♥ "we live together, and harry does all the cooking." 16 okt, 2011 20:46 |
|
ikka
Elev |
Slänger iväg en liten komplimang till expelliarmus & childhoodlight för att de fått mig att må bättre de senaste dagarna, utan att göra mycket alls. ♥
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
16 okt, 2011 20:48 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av ikka: Slänger iväg en liten komplimang till expelliarmus & childhoodlight för att de fått mig att må bättre de senaste dagarna, utan att göra mycket alls. ♥ Men gullig är du ju åh! Tack så hemskt mycket fina du. :* Och det är bra att veta att man gör andra glada/får dem att må bättre. You totally deserve it dear ♥
16 okt, 2011 20:49 |
|
Luna 1
Elev |
Ida S;
IHHH, fy vad glad jag blev nu, underbara du!♥ Det är en av sakerna som gör dig så underbar, du kan ge folk gllädje så lätt, du får folk att bli helt glada, genom dina ord här, eller i din fanfiction. You are amazing! ♥
Tumblr.
16 okt, 2011 20:51 |
|
Ida S
Lärare |
Luna 1 - Nawsie, bara kul att kunna hjälpa någon ♥ And never forget- you're pretty amazing too hun!
"we live together, and harry does all the cooking." 16 okt, 2011 20:54 |
|
expelliarmus
Elev |
ikka
Åh gumman, du är så fin. Jag kastar lite kärlek till dig, just because your worth it! Säg till om det är något mer jag kan göra för att stötta dig för jag hoppas att du vet att jag finns här all the time!? Puss vännen! ♥
16 okt, 2011 21:55 |
|
Borttagen
|
STOR komplimang till mugglis designen!
Den är mörk, mysig, chipsig och avslappnande på något sätt, så att på kvällen då man oftast är inne så blir man inte bländad och insekter kommer på skärmen eller nått o.o hogwarts feeling över det hela ^^ 17 okt, 2011 17:19 |
|
Borttagen
|
Komplimang (igen) till alla de mugglisar som finns på min skola.
Roligt att se er! 17 okt, 2011 17:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Komplimang (igen) till alla de mugglisar som finns på min skola. Roligt att se er! har du mugglisar i din skola?! jag känner mig helt mobbad på lidingö, i stockholm! :O ingen i närheten förutom hm... superman? 17 okt, 2011 17:22 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen