Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
19 sep, 2012 18:24 |
|
EmahS
Elev |
19 sep, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
Jag tänkte på en sak... Om Rachel, Tina och Artie skulle ha en trekant så skulle det bli: Ratartie
eller Retardie if you will. Hah... "Just so we're clear; I can use my penis" - Artie 19 sep, 2012 19:56 |
|
Savi
Elev |
You Get What You Give!
Jag älskar Lea och Chris!!! ♥ -> http://www.youtube.com/watch?v=gtTqBh-jjZc&feature=g-u-u
20 sep, 2012 08:02 |
|
EmahS
Elev |
20 sep, 2012 08:18 |
|
Savi
Elev |
20 sep, 2012 17:14 |
|
EmahS
Elev |
Jag lyssnar på min glee-spellista. som tyvärr fortfarande saknar lite låtar.... Call Me Maybe, Americano/Dance Again, Never Say Never, New York State Of Mind, It's Time och Chasing Pavements
20 sep, 2012 17:19 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Jag lyssnar på min glee-spellista. som tyvärr fortfarande saknar lite låtar.... Call Me Maybe, Americano/Dance Again, Never Say Never, New York State Of Mind, It's Time och Chasing Pavements Lyssnar på "3", sååå jäävla braaah!!!♥♥3♥
20 sep, 2012 17:21 |
|
EmahS
Elev |
Savi hade helt missat den. ♥ alltså!
Den som först inser att låtarna är uppe måste säga till jag älskar verkligen Britneys låtar, så jag taggar det här avsnittet som fan
20 sep, 2012 17:28 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Savi hade helt missat den. ♥ alltså! Den som först inser att låtarna är uppe måste säga till jag älskar verkligen Britneys låtar, så jag taggar det här avsnittet som fan Hur kan du missat den! Är typ beroende! XD
20 sep, 2012 17:40 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen