Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LucyMalfoy
Elev |
nej
PUM gillar att läsa? Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 15 dec, 2011 19:59 |
|
Hannah abott
Elev |
15 dec, 2011 20:00 |
|
kakan42
Elev |
RÄTT!!!
PUM spelat fotboll??? 15 dec, 2011 20:03 |
|
Hannah abott
Elev |
15 dec, 2011 20:09 |
|
GinnyLover
Elev |
Rätt, fast dyrkar Ginny(på ett bra sätt)
Jag tror att personen under mig hatar böckerna men älskar filmerna. 8 maj 2013 ♥ 15 dec, 2011 20:29 |
|
Borttagen
|
Såååå fel! Älskar dem båda
PUM gillar julgranspynt? 15 dec, 2011 20:50 |
|
GinnyLover
Elev |
Japp, älskar det, det blir så mysigt när man pyntat
PUM tycker inte att Hermi är en besserwisser? 8 maj 2013 ♥ 15 dec, 2011 21:02 |
|
DivaWester
Elev |
Rätt
PUM Är bisexuell eller gay? Diva~<3 http://fc04.deviantart.net/fs7/i/2005/218/2/5/Slytherin_Female_Pride_by_chi_but.jpg 16 dec, 2011 01:58 |
|
MizzNina
Elev |
Fel.
PUM är glad för att det är fredag? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 16 dec, 2011 06:27 |
|
Borttagen
|
OHJA O.o Har längtat!
PUM ska hänga med kompisar i helgen? 16 dec, 2011 08:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen