Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
alltså h e l p
har typ kommit över honom nu men jag gillar en annan tror jag eller asså jag vet inte livet bara ähhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
19 apr, 2013 12:05 |
|
Rymdkonungen
Elev |
fanhanvetdetfanhanvetdetfanhanvetdet. Jag vet att han vet. Och jag vet inte vad jag ska göra.
tycker Rymdkonungen... 19 apr, 2013 13:08 |
|
Borttagen
|
Det finns en som tror att jag är kär i honom....
Men jag är inte kär i någon ! Jo en men det gills inte 19 apr, 2013 15:02 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Rymdkonungen: fanhanvetdetfanhanvetdetfanhanvetdet. Jag vet att han vet. Och jag vet inte vad jag ska göra. im kind of in the same problem. uggla?
19 apr, 2013 15:48 |
|
Dramione99
Elev |
- Jag gillar en kille från min förra klass som jag inte snackat med på två år, typ.
- Jag gillar en annan kille i min nuvarande klass, som verkade gilla mig. - Jag gillar också denna killens båda fina kompisar. Eller en tycker jag bara är snygg. - En fjärde kille är kär i mig. - Ja, och en femte också. - Och jag gillar ingen av de två ... - Jag är förvirrad. - För det känns som att jag på ett sätt bara strävar efter att ha någon att vara kär i. 19 apr, 2013 18:42 |
|
scarhead
Lärare |
there are many things that i would like to say to you but i don't know how
because maybe you're going to be the one that saves me and after all you're my wonderwall 20 apr, 2013 10:07 |
|
moaskywalkr
Elev |
hahahahaha har fortfarande inte pratat med min crush vet inte ens om han gillar mig längre men tror det?? har bestämt att jag ska få kontakt nästa vecka i alla fall :----)
20 apr, 2013 12:44 |
|
scarhead
Lärare |
20 apr, 2013 12:46 |
|
BurningHeart
Elev |
Skrivet av scarhead: ok so detta: killen jag smått crushar på (ja han som orsakar massa kvällar med känslokris och förvirrande anteckningar) gick förbi mig för några veckor sedan och gav mig faktiskt en komplimang (''snygg väska du har, matilda!'' aksjfkjrkjrt9) men jag var upprörd och grät över ett problem som hade uppstått precis innan det och kunde inte svara och han liksom såg det då min vän höll om mig och så hörde han nog hur jag snyftade fastän jag hade ryggen mot honom och han gick fram till mig och frågade mig vad som hade hänt och var jätteomtänksam och jag berättade under några gråtandetag (you know när man står och låter UUH UUH UUH ja) att min bästa vän var arg över något och jag visste inte vad jag skulle göra och hon hade ignorerat mig totalt och pratat om vad jag hade gjort för fel och vilken dålig vän jag har när jag stod framför henne och kompisen hon sa det till, han sade ''men det kommer bli bra till slut, det kommer fixa sig, det gör det alltid, okej?'' och sådana saker några gånger och kramade om mig medan jag sade tack och sedan sade han det några gånger till och liksom tittade så jag mådde bättre innan han gick och jag fick en till kram när han skulle gå. även om vi inte har så bra kontakt, eller liksom vi ser varandra varje dag men vi pratar kanske en gång i veckan max då vi inte går i samma klass men när han gör sådana saker, åh han är en sådan jävla fin person Är grymt avundsjuk på dig just nu! Har undrat massor med gånger hur han skulle reagera om han såg mig stå och gråta men.. kommer alltid fram till att han bara skulle gå förbi. Ta hand om din kropp - undvik all form av idrott! 20 apr, 2013 12:56 |
|
LunaLovegood1
Elev |
hade jag varit han skulle jag fria till dig ---------- uhhh liksom jag ill bara veta om han gillar mig på riktigt och att det bara inte är som Rymdkonungen säger för att jag ska bli glad liksom aaaaahhhhhh men jag menar varför skulle någon gilla mig? speciellt han som är typ en av fr populäraste och här kommer jag som hänger med max 3 peepz rh
20 apr, 2013 22:39 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen