Najs eller bajs?
Forum > Quidditchplanen > Najs eller bajs?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Najs
Bajs? 4 apr, 2012 16:13 |
|
_SanD_
Elev |
4 apr, 2012 16:26 |
|
Borttagen
|
hehe
Min fråga löd: Är Bajs Nice eller Bajs 4 apr, 2012 18:07 |
|
A.k
Elev |
Bajs är bajsigt!
Enhörningar? "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 4 apr, 2012 18:48 |
|
Borttagen
|
Fett najs!
Ost? o_o 4 apr, 2012 19:34 |
|
A.k
Elev |
Najs! Och gott...
Gryffindors svärd? "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 4 apr, 2012 19:37 |
|
Borttagen
|
Najsigt värre.
Sushi? *nom nom* 4 apr, 2012 19:38 |
|
A.k
Elev |
Bajs! Jag vet...
Mugglisträffar? "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 4 apr, 2012 19:43 |
|
Borttagen
|
Låter najs, har dock aldrig varit på någon. ^^)
Chokladflingor? 4 apr, 2012 20:02 |
|
A.k
Elev |
Majs!
Grodor? "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 4 apr, 2012 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen