Tonks fanclub
Forum > Off Topic > Klubbar > Tonks fanclub
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
1233679
Elev |
Skrivet av Lolly!!: Skrivet av 1233679: Skrivet av Lolly!!: Skrivet av 1233679: Skrivet av True Potterhead: Skrivet av 1233679: Skrivet av True Potterhead: Skrivet av 1233679: Skrivet av True Potterhead: Hej nymphs! Jag har varit inaktiv pga lägerskola med klassen, men nu är jag här igen. Vill någon prata? Jag vill prata! Vad är en lägerskola? (Vet ingenting XD) Typ... klassresa. Vi har varit i Ulrika på mågon slags 'äventyrsgård' och haft lite kul för vår klasskassa Aha, vad roligt! (Tror jag) Ja, det var jättekul Vad gör du då? Ligger och latar mig. Idag har jag simmat klädsim. Det skulle varit kul om jag inte typ halvt drunknade hela tiden. Hej Lolly! Hej!! Ehm... Hej! Haha! Görs? Ligger och latar mig. Idag har jag simmat klädsim. Det skulle varit kul om jag inte typ halvt drunknade hela tiden. Skrev exakt samma sak innan. Sorry XD
28 aug, 2015 15:40 |
|
Lolly!!
Elev |
Skrivet av 1233679: Skrivet av Lolly!!: Skrivet av 1233679: Skrivet av Lolly!!: Skrivet av 1233679: Skrivet av True Potterhead: Skrivet av 1233679: Skrivet av True Potterhead: Skrivet av 1233679: Skrivet av True Potterhead: Hej nymphs! Jag har varit inaktiv pga lägerskola med klassen, men nu är jag här igen. Vill någon prata? Jag vill prata! Vad är en lägerskola? (Vet ingenting XD) Typ... klassresa. Vi har varit i Ulrika på mågon slags 'äventyrsgård' och haft lite kul för vår klasskassa Aha, vad roligt! (Tror jag) Ja, det var jättekul Vad gör du då? Ligger och latar mig. Idag har jag simmat klädsim. Det skulle varit kul om jag inte typ halvt drunknade hela tiden. Hej Lolly! Hej!! Ehm... Hej! Haha! Görs? Ligger och latar mig. Idag har jag simmat klädsim. Det skulle varit kul om jag inte typ halvt drunknade hela tiden. Skrev exakt samma sak innan. Sorry XD Haha! Själv steker jag pannkakor! Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 28 aug, 2015 15:42 |
|
1233679
Elev |
28 aug, 2015 15:44 |
|
Lolly!!
Elev |
Lägger upp en bild när dom är klara.... Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 28 aug, 2015 15:48 |
|
1233679
Elev |
28 aug, 2015 15:52 |
|
Lolly!!
Elev |
Skrivet av 1233679: JO LÄGG UPP BILD!!!! Såg det försent.... Har redan ätit upp dom.... XD Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 28 aug, 2015 16:16 |
|
True Potterhead
Elev |
Skrivet av Lolly!!: Skrivet av 1233679: JO LÄGG UPP BILD!!!! Såg det försent.... Har redan ätit upp dom.... XD Men blööö!
28 aug, 2015 16:37 |
|
smörbyttan
Elev |
Jag gjorde pankakor igår...
Jag borde egentligen städa nu men får typ ångest direkt och beter mig som en barnrumpa, SÅ JÄKLA STÖÖÖÖÖÖÖÖKIGT!!! XD
28 aug, 2015 16:48 |
|
1233679
Elev |
Skrivet av smörbyttan: Jag gjorde pankakor igår... Jag borde egentligen städa nu men får typ ångest direkt och beter mig som en barnrumpa, SÅ JÄKLA STÖÖÖÖÖÖÖÖKIGT!!! XD Ingen klagar om du stannar kvar på mugglis lite till istället för att städa
28 aug, 2015 16:55 |
|
smörbyttan
Elev |
Skrivet av 1233679: Skrivet av smörbyttan: Jag gjorde pankakor igår... Jag borde egentligen städa nu men får typ ångest direkt och beter mig som en barnrumpa, SÅ JÄKLA STÖÖÖÖÖÖÖÖKIGT!!! XD Ingen klagar om du stannar kvar på mugglis lite till istället för att städa Jag gör båda
28 aug, 2015 16:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen