Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
''nej men alla andra normala och INTE SEXGALNA IDIOTER som är i vår ålder har haft sex MINST 10 ggr''
21 aug, 2013 14:36
|
|
Borttagen
|
" Normala, det viktigaste är väl kärlek! Inte bara sex! Skit i dom normala!" Sa jag
21 aug, 2013 14:37
|
|
Borttagen
|
kärlek, ja men du kysser aldrig mig
21 aug, 2013 14:38
|
|
Borttagen
|
Jag hånglade upp Mas
" Vi tar en riktig kärlekskväll " sa jag sexigt
( Ska gå hem från skolan, tar 5 min, skriver då, LOGGA INTE UT!)
21 aug, 2013 14:41
|
|
Borttagen
|
(ok! jag lovar att inte logga ut! jag är inne hela dan ändå!)
21 aug, 2013 14:42
|
|
Borttagen
|
21 aug, 2013 14:52
|
|
Borttagen
|
21 aug, 2013 14:53
|
|
Borttagen
|
21 aug, 2013 14:57
|
|
Borttagen
|
''jaaa!'' sa jag och la mig ner i soffan
21 aug, 2013 14:58
|
|
Borttagen
|
Jag log
Sen märkte jag att det var mörkt ute, jag började med maten
21 aug, 2013 15:00
|
Du får inte svara på den här tråden.