Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 236 237 238 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Komplimanger till MelodyJoseph min bastis och du sjunger sa fint ♥
Naww du är så fin. Saknar dig bebo ♥

16 okt, 2011 15:37

Josefinpotter
Elev

Avatar


komplimanger till idalinapotter , en av mina BÄSTA vänner^^

Gryffindor :D

16 okt, 2011 15:39

Luna 1
Elev

Avatar


Komplimanger till Ida S för att du är en sådan söt, rolig, talangfull, snäll människa! Tack för att du stöttar mig och lyssnar, tack, TACk, tack för att du finns här för mig hela tiden. Tack ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

16 okt, 2011 17:39

Borttagen

Avatar


till superman för att hon är sååå cooool 8'D

16 okt, 2011 17:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna 1:
Skrivet av Borttagen:
Åh... Luna 1

Ger du verkligen MIG en komplimang? (Hoppas jag inte såg fel.)

*GLÄDJETÅRAR*

Måste bara säga att jag blev grymt glad, eftersom dethär är min andra komplimang här (om jag inte missat något) och du förtjänar:
hundra komplmanger för att du glädjer människor så mycket så... det går inte att nämna
hundra komplimanger för att du är rolig, smart och hjälper andra
hundra komplimanger för att du är snäll och när du inte är inne under mer än en dag börjar vi sakna dig så förskräckligt.

(Vill lära känna dig bättre...)

Jag ger tyvärr inga koplimanger till någon annan idag, okej en till koplimang måste jag ge, men förutom det går alla dagens koplimanger till den ovannämde.
(Sa jag att du är amazing, bäst och hundra andra saker?)

Men min andra koplimang går till Ina, för att hon orkar stötta mig vad jag än får för mig och orkar ugglaposta sönder meddelande-ikonen.
Man blir glad av dig.

Men omg, tack så sjukt mycket! Det betyder så sjukt mycket att folk skriver sådant. Det gör mig så sjukt glad, tack så sjukt myclet! Tack, tack, tack.


Du glömde ett tack till dig själv.

Skrivet av Borttagen:
tack själv som orkar läsa allt jag skriver, med stavfel och allt

Stavfel? Jag är så inne i det du skriver så jag har inte märkt några stavfel...
hm...

16 okt, 2011 18:00

superman
Elev

Avatar


till avifors eftersom hon äger!!!

16 okt, 2011 18:04

Borttagen

Avatar

+2


Jag vill ge komplimanger till det gamla Gryffindorgänget som jag saknar så sjukt mycket!
Hela förra hösten med alla uppersittarkväller och nerspamande av forum och gud vad jag saknar erMattiasD dani Cyachi APELSiiN Salem och om ajg glömt någon så ber jag så grymt mycket om ursäkt mitt minne är lite dåligt ibland ♥

16 okt, 2011 18:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna 1:
Skrivet av Borttagen:
Åh... Luna 1

Ger du verkligen MIG en komplimang? (Hoppas jag inte såg fel.)

*GLÄDJETÅRAR*

Måste bara säga att jag blev grymt glad, eftersom dethär är min andra komplimang här (om jag inte missat något) och du förtjänar:
hundra komplmanger för att du glädjer människor så mycket så... det går inte att nämna
hundra komplimanger för att du är rolig, smart och hjälper andra
hundra komplimanger för att du är snäll och när du inte är inne under mer än en dag börjar vi sakna dig så förskräckligt.

(Vill lära känna dig bättre...)

Jag ger tyvärr inga koplimanger till någon annan idag, okej en till koplimang måste jag ge, men förutom det går alla dagens koplimanger till den ovannämde.
(Sa jag att du är amazing, bäst och hundra andra saker?)

Men min andra koplimang går till Ina, för att hon orkar stötta mig vad jag än får för mig och orkar ugglaposta sönder meddelande-ikonen.
Man blir glad av dig.

Men omg, tack så sjukt mycket! Det betyder så sjukt mycket att folk skriver sådant. Det gör mig så sjukt glad, tack så sjukt myclet! Tack, tack, tack.


Du glömde ett tack till dig själv.

Skrivet av Borttagen:
tack själv som orkar läsa allt jag skriver, med stavfel och allt

Stavfel? Jag är så inne i det du skriver så jag har inte märkt några stavfel...
hm...

där är stavfel lite överallt
jag är dyslektiker
men det blir färre med hjälp av rättstavnings program

16 okt, 2011 18:21

Borttagen

Avatar


Jasså, där lärde man sig något nytt...

16 okt, 2011 18:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jasså, där lärde man sig något nytt...

tack för att du hjälpte mej fatta hur depression stavas
jag är usel på stavning

16 okt, 2011 18:30

1 2 3 ... 236 237 238 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.