Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Naww du är så fin. Saknar dig bebo ♥Komplimanger till MelodyJoseph min bastis och du sjunger sa fint ♥ 16 okt, 2011 15:37 |
|
Josefinpotter
Elev |
komplimanger till idalinapotter , en av mina BÄSTA vänner^^
Gryffindor :D 16 okt, 2011 15:39 |
|
Luna 1
Elev |
Komplimanger till Ida S för att du är en sådan söt, rolig, talangfull, snäll människa! Tack för att du stöttar mig och lyssnar, tack, TACk, tack för att du finns här för mig hela tiden. Tack ♥
Tumblr.
16 okt, 2011 17:39 |
|
Borttagen
|
till superman för att hon är sååå cooool 8'D
16 okt, 2011 17:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna 1: Skrivet av Borttagen: Åh... Luna 1 Ger du verkligen MIG en komplimang? (Hoppas jag inte såg fel.) *GLÄDJETÅRAR* Måste bara säga att jag blev grymt glad, eftersom dethär är min andra komplimang här (om jag inte missat något) och du förtjänar: hundra komplmanger för att du glädjer människor så mycket så... det går inte att nämna hundra komplimanger för att du är rolig, smart och hjälper andra hundra komplimanger för att du är snäll och när du inte är inne under mer än en dag börjar vi sakna dig så förskräckligt. ♥ (Vill lära känna dig bättre...) Jag ger tyvärr inga koplimanger till någon annan idag, okej en till koplimang måste jag ge, men förutom det går alla dagens koplimanger till den ovannämde. (Sa jag att du är amazing, bäst och hundra andra saker?) Men min andra koplimang går till Ina, för att hon orkar stötta mig vad jag än får för mig och orkar ugglaposta sönder meddelande-ikonen. Man blir glad av dig. ♥ Men omg, tack så sjukt mycket! Det betyder så sjukt mycket att folk skriver sådant. Det gör mig så sjukt glad, tack så sjukt myclet! Tack, tack, tack. Du glömde ett tack till dig själv. Skrivet av Borttagen: tack själv som orkar läsa allt jag skriver, med stavfel och allt Stavfel? Jag är så inne i det du skriver så jag har inte märkt några stavfel... hm... 16 okt, 2011 18:00 |
|
superman
Elev |
till avifors eftersom hon äger!!!
16 okt, 2011 18:04 |
|
Borttagen
|
Jag vill ge komplimanger till det gamla Gryffindorgänget som jag saknar så sjukt mycket!
Hela förra hösten med alla uppersittarkväller och nerspamande av forum och gud vad jag saknar erMattiasD dani Cyachi APELSiiN Salem och om ajg glömt någon så ber jag så grymt mycket om ursäkt mitt minne är lite dåligt ibland ♥ 16 okt, 2011 18:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna 1: Skrivet av Borttagen: Åh... Luna 1 Ger du verkligen MIG en komplimang? (Hoppas jag inte såg fel.) *GLÄDJETÅRAR* Måste bara säga att jag blev grymt glad, eftersom dethär är min andra komplimang här (om jag inte missat något) och du förtjänar: hundra komplmanger för att du glädjer människor så mycket så... det går inte att nämna hundra komplimanger för att du är rolig, smart och hjälper andra hundra komplimanger för att du är snäll och när du inte är inne under mer än en dag börjar vi sakna dig så förskräckligt. ♥ (Vill lära känna dig bättre...) Jag ger tyvärr inga koplimanger till någon annan idag, okej en till koplimang måste jag ge, men förutom det går alla dagens koplimanger till den ovannämde. (Sa jag att du är amazing, bäst och hundra andra saker?) Men min andra koplimang går till Ina, för att hon orkar stötta mig vad jag än får för mig och orkar ugglaposta sönder meddelande-ikonen. Man blir glad av dig. ♥ Men omg, tack så sjukt mycket! Det betyder så sjukt mycket att folk skriver sådant. Det gör mig så sjukt glad, tack så sjukt myclet! Tack, tack, tack. Du glömde ett tack till dig själv. Skrivet av Borttagen: tack själv som orkar läsa allt jag skriver, med stavfel och allt Stavfel? Jag är så inne i det du skriver så jag har inte märkt några stavfel... hm... där är stavfel lite överallt jag är dyslektiker men det blir färre med hjälp av rättstavnings program 16 okt, 2011 18:21 |
|
Borttagen
|
Jasså, där lärde man sig något nytt...
16 okt, 2011 18:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jasså, där lärde man sig något nytt... tack för att du hjälpte mej fatta hur depression stavas jag är usel på stavning 16 okt, 2011 18:30 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen