Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag håller på att tappa taget och det är 4 meter ner
30 okt, 2013 20:02 |
|
ginny 23
Elev |
30 okt, 2013 20:02 |
|
Borttagen
|
"jättetack! Jag kan inte beskriva hur glad jag är!"
30 okt, 2013 20:04 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tittar på McGonagall. ''Vi ses imorgon, professorn. Jag går till rektorn när det passar''
jag är jättecoolig älska mig plz 30 okt, 2013 20:04 |
|
ginny 23
Elev |
30 okt, 2013 20:05 |
|
Borttagen
|
"Vad kan jag göra för att återgälda dig?"
30 okt, 2013 20:06 |
|
Queen Boo
Elev |
Sedan går jag ut till Sarah och den där killen.
jag är jättecoolig älska mig plz 30 okt, 2013 20:06 |
|
Borttagen
|
Jag stirrar på selena med en märklig blick
30 okt, 2013 20:07 |
|
Queen Boo
Elev |
''Vadå?'' frågar jag undrande när han glor
jag är jättecoolig älska mig plz 30 okt, 2013 20:08 |
|
ginny 23
Elev |
30 okt, 2013 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen