Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av EmahS: Gleeks! Om ni endast får välja EN låt som du tycker är bäst från Glee, vilken skulle du välja? jag skulle nog ta... Spoiler: Tryck här för att visa! Jag har bara sett till S02E07, men hm.. Beth eller I'll stand by you. (roligt att båda handlar om samma person 19 sep, 2012 16:49 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av EmahS: Gleeks! Om ni endast får välja EN låt som du tycker är bäst från Glee, vilken skulle du välja? jag skulle nog ta... Spoiler: Tryck här för att visa! Kan helt seriöst inte välja, lättare att välja en favorit ur varje avsnitt hahah Jag har bara såna där just-nu-favoriter. Fast jag trooor att min all time favourite är Don't rain on my parade. ![]()
19 sep, 2012 16:54 |
|
ikka
Elev |
EmahS: Hjälp vilken svår fråga... Hm. Tror att jag svarar Rumour Has I/someone Like You eller Candles. För tillfället iaf.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
19 sep, 2012 16:58 |
|
EmahS
Elev |
Jag tycker själv att frågan är svår.
Sitter och lyssnar på min Glee-spellista samtidigt och för typ varje låt som kommer så tänker jag "åh, denna är ju också sjukt bra" haha. Jag är mest nyfiken edit. kan ju lägga till vilken låt jag tycker minst om. och det blir nog Moves Like Jagger/Jumping Jack Flash. Två fantastiskt bra låtar som Glee förstörde i en mash-up.
19 sep, 2012 17:02 |
|
APELSiiN
Elev |
Asså jag köpte hela säsong 1 albumet på Itunes på min förra dator som gick sönder, har inte albumet på Itunes på denna datorn. WHY? Borde ju finnas i kontot, inte datorn.
![]()
19 sep, 2012 17:34 |
|
hyperion
Elev |
Min favorit låt är nog Mean. Eller kanske Animals, bara för att Chris låter så jävla sexig i den, oh my liksom.
![]()
19 sep, 2012 17:40 |
|
scarhead
Lärare |
Jag vet inte åååååh
kanske Valerie. Eller Someone Like You/Rumor Has It. Eller Imagine. Eller Baby. Eller Shake It Out. ÅH jag kan inte välja återkommer snart med svar 19 sep, 2012 17:49 |
|
Luna Chang
Elev |
Kag har tänkt lite nu.. och jag tror jag har bestämmt mig!!
River deep mountain high!! Den är så bra och energifull och glad och ja!!♥ Hej 19 sep, 2012 17:58 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av scarhead: Jag vet inte åååååh kanske Valerie. Eller Someone Like You/Rumor Has It. Eller Imagine. Eller Baby. Eller Shake It Out. ÅH jag kan inte välja återkommer snart med svar Valerie håller jag helt klart med om! ~MY TUMBLR~ 19 sep, 2012 18:01 |
|
scarhead
Lärare |
19 sep, 2012 18:16 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen