Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter Internet Marton 2!

Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!

1 2 3 ... 236 237 238 ... 391 392 393
Användare Inlägg
Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
VIKTIGT MEDELANDE!!!!
Eftersom många Mugglisar föredrar att kolla på Melodifestivalen på Lördagarna så har jag funderat på om vi ska köra på Fredagar istället.
Så tycker ni jag ska ändra första inlägget?

Om ni har några synpunker, så muggleposta mig!

Det låter jättebra, så slipper man välja.

6 feb, 2012 15:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
VIKTIGT MEDELANDE!!!!
Eftersom många Mugglisar föredrar att kolla på Melodifestivalen på Lördagarna så har jag funderat på om vi ska köra på Fredagar istället.
Så tycker ni jag ska ändra första inlägget?

Om ni har några synpunker, så muggleposta mig!

Söndag eller Fredag! Lite Harry Potter film till fredagsmys är alltid bra.

6 feb, 2012 16:09

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


^Söndag är nog inte så bra, eftersom många ska upp till skolan på måndagen.
Men fredag vore som sagt toppen.

6 feb, 2012 16:16

Borttagen

Avatar


Så jag ändrar allt, eller vad tycker ni?

6 feb, 2012 17:45

joel9324
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
VIKTIGT MEDELANDE!!!!
Eftersom många Mugglisar föredrar att kolla på Melodifestivalen på Lördagarna så har jag funderat på om vi ska köra på Fredagar istället.
Så tycker ni jag ska ändra första inlägget?

Om ni har några synpunker, så muggleposta mig!


JÄTTEBRA!!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

6 feb, 2012 18:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Så jag ändrar allt, eller vad tycker ni?

Gör det, sitter här med fjärer pennan för jag ska skriva in det i kalendern. Då kan vi som ska på mugglisträff också vara med

6 feb, 2012 19:36

Kitt
Elev

Avatar



https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi49.tinypic.com%2F345ejqq.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lq1eflwAwV1ql1qy1.gif

6 feb, 2012 19:45

Användarnamn
Elev

Avatar


6 feb, 2012 21:21

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Kan vi inte ta och se om GoF, eftersom alla missade den? Typ nu på fredag?

6 feb, 2012 22:26

Borttagen

Avatar


Synd för jag jobbar alal de kvällarna Sen hade ni ändå missat mig i två filmer.. vägrar se femman och sista.. (åttan)

7 feb, 2012 10:16

1 2 3 ... 236 237 238 ... 391 392 393

Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!

Du får inte svara på den här tråden.