Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: VIKTIGT MEDELANDE!!!! Eftersom många Mugglisar föredrar att kolla på Melodifestivalen på Lördagarna så har jag funderat på om vi ska köra på Fredagar istället. Så tycker ni jag ska ändra första inlägget? Om ni har några synpunker, så muggleposta mig! Det låter jättebra, så slipper man välja. 6 feb, 2012 15:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: VIKTIGT MEDELANDE!!!! Eftersom många Mugglisar föredrar att kolla på Melodifestivalen på Lördagarna så har jag funderat på om vi ska köra på Fredagar istället. Så tycker ni jag ska ändra första inlägget? Om ni har några synpunker, så muggleposta mig! Söndag eller Fredag! Lite Harry Potter film till fredagsmys är alltid bra. 6 feb, 2012 16:09 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
^Söndag är nog inte så bra, eftersom många ska upp till skolan på måndagen.
Men fredag vore som sagt toppen. 6 feb, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
Så jag ändrar allt, eller vad tycker ni?
6 feb, 2012 17:45 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Borttagen: VIKTIGT MEDELANDE!!!! Eftersom många Mugglisar föredrar att kolla på Melodifestivalen på Lördagarna så har jag funderat på om vi ska köra på Fredagar istället. Så tycker ni jag ska ändra första inlägget? Om ni har några synpunker, så muggleposta mig! JÄTTEBRA!!!!!
6 feb, 2012 18:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Så jag ändrar allt, eller vad tycker ni? Gör det, sitter här med fjärer pennan för jag ska skriva in det i kalendern. Då kan vi som ska på mugglisträff också vara med 6 feb, 2012 19:36 |
|
Kitt
Elev |
6 feb, 2012 19:45 |
|
Användarnamn
Elev |
6 feb, 2012 21:21 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Kan vi inte ta och se om GoF, eftersom alla missade den? Typ nu på fredag?
6 feb, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
Synd för jag jobbar alal de kvällarna
7 feb, 2012 10:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen