@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av L'Amour et Psyché: what's händing? Kan nån bara... skjuta mig innan jag hinner vara mer pinsam? That would be great Umm. Träffade min crush, det gick ungefär "Nvavduktgfjdklsd" - jag "Vad sa du? Det är väl ändå okej, det är bättre än min kompis när han satt ensam och spelade Gittar: Hej, vad gör du- hans crush Ensam-han Haha, han måste ha fått totalt hjärnsläpp och svarat ensam, hon bara kollade på honom som att han var galen och stack XD Herre gud vad stelt!!!!!!!!!!!!! Jag sitter brevid min crush i matsalen för våra lärare har bestämt platser! Och jag vill sitta med mina kompisar. Det är stelt att sitta brevid sitt crush 10 mar, 2017 23:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av L'Amour et Psyché: what's händing? Kan nån bara... skjuta mig innan jag hinner vara mer pinsam? That would be great Umm. Träffade min crush, det gick ungefär "Nvavduktgfjdklsd" - jag "Vad sa du? Det är väl ändå okej, det är bättre än min kompis när han satt ensam och spelade Gittar: Hej, vad gör du- hans crush Ensam-han Haha, han måste ha fått totalt hjärnsläpp och svarat ensam, hon bara kollade på honom som att han var galen och stack XD Herre gud vad stelt!!!!!!!!!!!!! Jag sitter brevid min crush i matsalen för våra lärare har bestämt platser! Och jag vill sitta med mina kompisar. Det är stelt att sitta brevid sitt crush Jepp, jag satt bredvid min i typ 4:an i klassrummet, sjukt stelt 10 mar, 2017 23:38 |
|
Lazarus
Prefekt |
Borde egentligen sova, men här sitter vi, pratar om the partitacide, och hur onödig Sebastian Moran är på en Moriarty-skala, då vi knappt kommer ihåg honom, kollar upp gamla Eurovision-låtar (nån som kommer ihåg Verka Serduchka?) och lägger pussel.
10 mar, 2017 23:54 |
|
Fellrendión
Elev |
HUR GALEN KAN MAN VARA FÖR ATT FRIVILLIGT BLI GRAVID OCH HALVT KRYSTA UT ALLA SINA INRE ORGAN!!!??!?!? HAR TRÄNINGSVÄRK I MAGEN
EDIT: Kan vara en mix av att jag åt för mycket godis, att jag sprang innan+att jag haft ångest heeela dagen och dagen innan över att kontakta en person som kanske syr till min American McGee's Alice cosplay EN GÅNG FÖR ALLA och SÅ kanske JAG slutar TJATA om HUR mycket JAG vill COSPLAYA henne OCH jag ÄR obnoxious NÄR jag SKRIVER så MEN jag ÄR förbannad OCH full AV teen ANGST som Vanligt
11 mar, 2017 01:01 |
|
Lazarus
Prefekt |
Uppdatering, kl 3:25. Kan inte sova så läser random Sheriarty-fics. En där Moriarty är väldigt kräsen när det gäller mangos??
11 mar, 2017 03:25 |
|
Fellrendión
Elev |
11 mar, 2017 05:27 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
När mN har lågt blodsocker så äter knäckebröd med sirap på. /normalt
11 mar, 2017 07:28 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Har just sett Moana/Vaiana och är helt lyrisk. Så mycket energi, glädje, tacksamhet, inspiration och hopp om framtiden som sipprade genom kroppen genom filmen. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Frozen satte grunden till framtidens disney vilket känns så OFANTLIGT BRA! Men Moana gav mig en ny, förbättrad Pocahontas (en film jag kollade på hundratals gånger som barn men som fortfarande präntade in "stark kvinna med egna drömmar behöver fortfarande en man att älska" typ). Alltså. Moana. WOW! En "ja, jag har absolut noll koll på vad jag håller på med, men inte fan är jag värdelös för det!"-scen i början med Maui satte liksom basen för hur fortsatt JÄVLA BRA filmen skulle vara. Önskar lite att jag var barn på nytt och kunde inspireras av denna som mitt 7-åriga jag när Ronja, Pocahontas och Pippi hade starka roller i mitt liv. Kanske hade jag 15år senare döpt om mig till Vaiana iställe för Ronja. ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 mar, 2017 08:20
Detta inlägg ändrades senast 2017-03-11 kl. 09:12
|
|
Borttagen
|
JAg har världens längsta plåster
11 mar, 2017 08:47 |
|
Borttagen
|
Skulle beställa resa hem till föräldrarna till påsk... vilka ockerpriser! T o m bussen, de vill ju ha extra betalt för allt, snart tar de väl extra betalt för att man ska få andas på bussen!
11 mar, 2017 09:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen