@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
10 mar, 2017 22:12 |
|
Emmi
Prefekt |
Finlands var bättre än Sveriges nästan tycket jag x) Fast jag är ju en proud finne så xD
10 mar, 2017 22:16 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Kan nån bara... skjuta mig innan jag hinner vara mer pinsam? That would be great
10 mar, 2017 22:45 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: what's händing?Kan nån bara... skjuta mig innan jag hinner vara mer pinsam? That would be great 10 mar, 2017 22:51 |
|
LunaLovegood1
Elev |
10 mar, 2017 22:56 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av L'Amour et Psyché: what's händing? Kan nån bara... skjuta mig innan jag hinner vara mer pinsam? That would be great Umm. Träffade min crush, det gick ungefär "Nvavduktgfjdklsd" - jag "Vad sa du? 10 mar, 2017 23:02 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av L'Amour et Psyché: what's händing? Kan nån bara... skjuta mig innan jag hinner vara mer pinsam? That would be great Umm. Träffade min crush, det gick ungefär "Nvavduktgfjdklsd" - jag "Vad sa du? Hahaha, awww 10 mar, 2017 23:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av L'Amour et Psyché: what's händing? Kan nån bara... skjuta mig innan jag hinner vara mer pinsam? That would be great Umm. Träffade min crush, det gick ungefär "Nvavduktgfjdklsd" - jag "Vad sa du? Det är väl ändå okej, det är bättre än min kompis när han satt ensam och spelade Gittar: Hej, vad gör du- hans crush Ensam-han Haha, han måste ha fått totalt hjärnsläpp och svarat ensam, hon bara kollade på honom som att han var galen och stack XD 10 mar, 2017 23:28 |
|
Ithrenniel
Elev |
10 mar, 2017 23:33 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av L'Amour et Psyché: what's händing? Kan nån bara... skjuta mig innan jag hinner vara mer pinsam? That would be great Umm. Träffade min crush, det gick ungefär "Nvavduktgfjdklsd" - jag "Vad sa du? Hahaha, awww Ah.. i början.. Har "känt" varandra i ca tre år tror jag. ^^'' Och det kommer nog liksom inte bli nåt mellan oss) 10 mar, 2017 23:33 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen