@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Missy The Timelady
Elev |
10 mar, 2017 12:56 |
|
Emmi
Prefekt |
Trevliga saker, en varg på min klasskompis (vargen fångades även på bild) och han råkar bo 2 kilometer ifrån mig. Att ha katten ute just nu är ju inte så härligt.. Och älven emellan oss är frusen så vem vet.. Kanske jag har besök imorgon?
Spoiler: Tryck här för att visa!
10 mar, 2017 14:54 |
|
Skyfall
Elev |
10 mar, 2017 15:05 |
|
Vapor
Elev |
10 mar, 2017 15:08 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Man vet att man ser riktigt jävla dåligt när ens optiker blir chockad över hur pass dåligt det är. Usch Hur dålig syn har du? 10 mar, 2017 15:21 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Det var tänkt att min klass fikarast flyttat (pga överfull cafetéria) till ett ställe på andra sidan gatan. Gick dit idag men ingen från min klass var där, bara några av de som läser svenska för nybörjare. Tänkte smyga därifrån igen utan att bli sedd. Men försent..
"Who is she? I have seen her in the caféteria. She use to go there but never speaks to anyone." Wat. Sitter alltid vid mina klasskamrater. Att någon annan lagt märke till en (i den kaosartade miljön dessutom) hade jag inte en aning om. x) 10 mar, 2017 16:05 |
|
uniquorn
Elev |
vi ordnar klassdisco idag och jag är skitnervös för att jag ska kladda sönder med nagellacket och slå av någons huvud vid limbon.
![]()
10 mar, 2017 16:29 |
|
Frivolt
Elev |
10 mar, 2017 16:59 |
|
Lazarus
Prefekt |
Tillbaka till den tråkiga, gråa verkligheten... ![]() Har inte ens åkt än och längtar redan till nästa gång vi ses :c ![]()
10 mar, 2017 17:02 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Tillbaka till den tråkiga, gråa verkligheten... ![]() Har inte ens åkt än och längtar redan till nästa gång vi ses :c Eller huur D: It is so sad D: JAG MEED!! D: D: D: Hoppas det blir snart igen!! We have too ;O 10 mar, 2017 17:03 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen