@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: ..Man har tydligen diskuterat min etnicitet en hel del. Och idag fick jag frågan om jag var en indian. "Jag kunde nästan svära på att du hade apacheblod i ådrorna!" Ha.. va.. blek och blåögd.. (Weird.. native american..) Men jag klagar verkligen inte. Äldre personer frågar mig rätt ofta vart jag kommer ifrån. Jag typ ?? Okej jag har mörkbrunt hår o bruna ögon men min hud e fan nästan genomskinlig bcause blek. Men nä. Jag brukar svara typ att jag är svensk sen 75 generationer (vilket är sant.) o folk typ ; Nä men allvarligt, var är du ifrån?? Man typ ._.'' 9 mar, 2017 19:27 |
|
uniquorn
Elev |
jag lovar att jag har världens flottigaste hår av alla i världen. det suger fett. (vad rolig jag var nu då)
och jag skickar ugglor där det står *ger en kram till dig* till folk jag inte har hört talas om innan pga att det står på deras profil att de gillar kramar. ![]()
9 mar, 2017 19:27 |
|
Lazarus
Prefekt |
Var på loppis med Frivolt idag och hittade jeansväst och jag är så kär i den???
ni får en spegelselfie här bc måste visa den ![]()
9 mar, 2017 19:33 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Var på loppis med Frivolt idag och hittade jeansväst och jag är så kär i den??? ni får en spegelselfie här bc måste visa den Asså den e så SNYGG!!!! 9 mar, 2017 19:35 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: ..Man har tydligen diskuterat min etnicitet en hel del. Och idag fick jag frågan om jag var en indian. "Jag kunde nästan svära på att du hade apacheblod i ådrorna!" Ha.. va.. blek och blåögd.. (Weird.. native american..) Men jag klagar verkligen inte. Äldre personer frågar mig rätt ofta vart jag kommer ifrån. Jag typ ?? Okej jag har mörkbrunt hår o bruna ögon men min hud e fan nästan genomskinlig bcause blek. Men nä. Jag brukar svara typ att jag är svensk sen 75 generationer (vilket är sant.) o folk typ ; Nä men allvarligt, var är du ifrån?? Man typ ._.'' Alltså. xD Och mig frågar ingen, så måste själv gå och berätta för folk att jag är halvkanadensare och lite estnier så de ska ha nåt att häpna över ;( (Nä, jag tänker väldigt sällan på det, är ju född här, växt upp svensktalande och ser ut som alla andra här. Ibland har jag glömt säga det i relationer där folk tror de vet det mesta om mig och då blir de förvånade när det väl kommer fram.) Min vän som är brunhyad osv (har en förälder från Sri Lanka) är egentligen precis lika etniskt svensk/osvensk som jag och uppväxt som jag. Det tänker man inte på. Skillnaden är att hon inte smälter in lika bra, får frågor och kommentarer från främlingar,och folk som tycker att hon ska "åka hem" osv.. 9 mar, 2017 20:57 |
|
Scorperion
Elev |
9 mar, 2017 21:22 |
|
Klaestron
Elev |
9 mar, 2017 21:29 |
|
Emmi
Prefekt |
9 mar, 2017 22:10 |
|
JossiMarauder
Elev |
jag funderar på att göra en animatic video till YORKTOWN (THE WORLD TURNED UPSIDEDOWN)
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 9 mar, 2017 22:16 |
|
Borttagen
|
Allyson tror jag det var, jag tappade 7 9 mar, 2017 22:18 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen