@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är sjuk igen.
Och så har jag antingen Slatteknä eller "Smärtande knän". Så jag ska boka tid på sjukhuset/sjukgymnast. 9 mar, 2017 13:25 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är sjuk igen. Och så har jag antingen Slatteknä eller "Smärtande knän". Så jag ska boka tid på sjukhuset/sjukgymnast. Jag har troligen snapping hip och/eller en ärftlig ledsjukdom. Är hemma idag pga smärta i knän och höfter
9 mar, 2017 14:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Jag är sjuk igen. Och så har jag antingen Slatteknä eller "Smärtande knän". Så jag ska boka tid på sjukhuset/sjukgymnast. Jag har troligen snapping hip och/eller en ärftlig ledsjukdom. Är hemma idag pga smärta i knän och höfter Vi kan ju skapa ont i knäna klubben XD 9 mar, 2017 14:22 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Jag är sjuk igen. Och så har jag antingen Slatteknä eller "Smärtande knän". Så jag ska boka tid på sjukhuset/sjukgymnast. Jag har troligen snapping hip och/eller en ärftlig ledsjukdom. Är hemma idag pga smärta i knän och höfter Vi kan ju skapa ont i knäna klubben XD Hahaha typ, men det är bra om du får komma till sjukgymnast. Hoppas på en smärtutredning själv så jag vet vad jag ska göra för att slippa ha så ont
9 mar, 2017 14:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Jag är sjuk igen. Och så har jag antingen Slatteknä eller "Smärtande knän". Så jag ska boka tid på sjukhuset/sjukgymnast. Jag har troligen snapping hip och/eller en ärftlig ledsjukdom. Är hemma idag pga smärta i knän och höfter Vi kan ju skapa ont i knäna klubben XD Hahaha typ, men det är bra om du får komma till sjukgymnast. Hoppas på en smärtutredning själv så jag vet vad jag ska göra för att slippa ha så ont Aaaa. Vet du sån där kenesiologitejp?(Doktorstejp). Jag ska börja tejpa mina knän med sån 9 mar, 2017 14:26 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Jag är sjuk igen. Och så har jag antingen Slatteknä eller "Smärtande knän". Så jag ska boka tid på sjukhuset/sjukgymnast. Jag har troligen snapping hip och/eller en ärftlig ledsjukdom. Är hemma idag pga smärta i knän och höfter Vi kan ju skapa ont i knäna klubben XD Hahaha typ, men det är bra om du får komma till sjukgymnast. Hoppas på en smärtutredning själv så jag vet vad jag ska göra för att slippa ha så ont Aaaa. Vet du sån där kenesiologitejp?(Doktorstejp). Jag ska börja tejpa mina knän med sån Vore kanske något för knäna, men inte höfterna
9 mar, 2017 14:28 |
|
Borttagen
|
9 mar, 2017 16:27 |
|
Vapor
Elev |
9 mar, 2017 16:32 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
9 mar, 2017 16:35 |
|
Borttagen
|
..Man har tydligen diskuterat min etnicitet en hel del. Och idag fick jag frågan om jag var en indian.
"Jag kunde nästan svära på att du hade apacheblod i ådrorna!" Ha.. va.. blek och blåögd.. (Weird.. native american..) Men jag klagar verkligen inte. 9 mar, 2017 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen