@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
...ska bara lägga klart det här pusslet. ![]()
8 mar, 2017 23:12 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: ...ska bara lägga klart det här pusslet. ![]() ![]() 8 mar, 2017 23:16 |
|
Lazarus
Prefekt |
8 mar, 2017 23:18 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tänkte att jag ikväll skulle skölja med lite munskölj efter att ha borstattänderna. Gör det aldrig annars men liksom varför inte det är ju bra. Men jag ångrar att jag gjorde det. Fy fan vad vidrig smak. Det stod att det var mild smak. Jag mådde fan illa av den. Asså visst det är munskölj det är ju inte meningen att det ska vara gott direkt men man ska ju inte behöva må illa direkt.
Smakar alla munskölj så illa eller finns det sådana som faktiskt är milda? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 mar, 2017 23:55 |
|
Classica Blom
Elev |
Har fixat tid hos frisören och har redan koll på frisyren som ska göras. Men har fundering på om jag ska färga i en ombre i baby blå färg.
![]() 9 mar, 2017 00:14 |
|
Borttagen
|
9 mar, 2017 00:31 |
|
Aydane
Elev |
9 mar, 2017 00:39 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Aydane: Scorperion Nu är du skyldig mig massa upvotes Haha, regaaaardless, grattis till nya namnet! Jag fixar nog så du får dom tillbaka så småningom
9 mar, 2017 00:43 |
|
Fjalar
Elev |
Ich bin müüüde aber ich darf nicht schlaaafen.
9 mar, 2017 05:43 |
|
Borttagen
|
Är på väg till psykologbesök, bussen är redan sen och så blir det poliskontroll mitt i allt! Jag pallar inte!!! Hoppas jag hinner
9 mar, 2017 08:09 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen