@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
7 mar, 2017 21:55 |
|
Lazarus
Prefekt |
7 mar, 2017 21:59 |
|
Ithrenniel
Elev |
7 mar, 2017 21:59 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Atira: min kollega sa det, hon hade kollat på utbildningen förut vad pluggar ni för ämnen då? O vad gör ni "på jobbet?"Skrivet av Obliviate_: biblotikarie seems like a very nice job. Å andra sidan måste man plugga massa konsthistoria o det är ju... tråkigt Jag pluggar till bibliotekarie på högskolan i Borås! Har även jobbat lite och jobbet känns som rätt omväxlande beroende på var man jobbar. Men vad får dig att tro att man måste plugga massa konsthistoria? Det är inget jag känner till att man måste iaf, och inte har vi gjort det heller. 7 mar, 2017 22:15 |
|
Frivolt
Elev |
You are my Jones ;* ♥
7 mar, 2017 22:43 |
|
ella potter
Elev |
7 mar, 2017 23:49 |
|
Noaidi
Elev |
Skulle ta bort förfrågningar om dueller, istället för att trycka nej råkade jag trycka ja på typ tio stycken:'
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 8 mar, 2017 00:10 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Min art suplies collection och min pärl collection bara växer vilket känns skönt jag gillar känslan av att äga mycket.
Kommer fixa om mitt rum till sommaren så det passar att jobba med konst och pälor där tex med nytt skrivbord. I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 8 mar, 2017 00:22 |
|
Fjalar
Elev |
Jag skriver så mycket bättre på natten. Whyyy? Kanske ska jag vända på dygnet på riktigt. Sova kl 17-01 varje dag och vara vaken resten av tiden??
Hmm Nä jk det skulle inte gå. ...Men jag vill inte sova nu! 8 mar, 2017 02:30 |
|
Klaestron
Elev |
8 mar, 2017 05:43 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen