@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Atira
Elev |
Skrivet av Obliviate_: biblotikarie seems like a very nice job. Å andra sidan måste man plugga massa konsthistoria o det är ju... tråkigt Jag pluggar till bibliotekarie på högskolan i Borås! Har även jobbat lite och jobbet känns som rätt omväxlande beroende på var man jobbar. Men vad får dig att tro att man måste plugga massa konsthistoria? Det är inget jag känner till att man måste iaf, och inte har vi gjort det heller. 7 mar, 2017 16:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: En dum en försökte skala en omogen avokado med hjälp av tumnageln. En dum en ångrar sig bittert. R.I.P. tumnageln. Always, always.. use a spoon.. Should have done that.. (alla redskap var i disken /för lat för sitt eget bästa) I feel you.. jag har insett att det är farligt att vara lat i köket. Använde köttkniven för att öppna en påse med kokosflingor för ett tag sedan. Ha ha.. ha.. ... Aj. 7 mar, 2017 17:17 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av Solkatten: tyvärr.... jag är rätt säker på att jag fick några igår Har Youtube slutat med reklam i början av varje videos? Kom på det typ igår att jag inte fått någon på evigheter. another day, another slay 7 mar, 2017 17:20 |
|
Beben
Elev |
Många youtubers lägger reklamen i slutet av videon istället för början, vad jag har märkt. Så är man snabb med att klicka sig ut så hinner en inte se reklamen hehe
7 mar, 2017 17:26 |
|
Kaiia
Elev |
Skolan gör min jättestressad just nu, men ändå försöker jag hålla igång quidditchlaget med träningsmatcher och liknande. Fruktansvärt frustrerande när ingen dyker upp.
![]() ![]()
7 mar, 2017 18:50 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Min enda obligatoriska lektion på onsdagar är inställd i morgon och jag har studiedag på torsdag. Jag är jävligt nöjd
7 mar, 2017 18:59 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Beben: Många youtubers lägger reklamen i slutet av videon istället för början, vad jag har märkt. Så är man snabb med att klicka sig ut så hinner en inte se reklamen hehe Men jag har inte fått någon reklam alls på åtminstone en månad om inte mer på någon video vad jag vet?? Och jag kollar liksom ändå Youtube varenda dag flera gånger. Förut fick jag ju det liksom hela tiden...... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 mar, 2017 19:05 |
|
Klaestron
Elev |
Dagens bästa - mysa med den som gör mig glad, innan hen skulle iväg och träna tae kwondo.
Dagens sämsta - öronen tjuter.
7 mar, 2017 19:13 |
|
Kallamina
Elev |
7 mar, 2017 19:17 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: Gjorde om en tekanna jag hittade förut, tror dock... att man riskerar att förgiftas om man använder den... ![]() Vart får du allt ifrån? :O vill också vara kreativ och grejer.. Alltså, jag har ju inte gjort själva.. kannan (? .. bara målat den) .. you can, hur går det med stop motion..? Det som hindrar mig är väl egentligen mest pengar, och tid.. men mest pengar.. ) Förstod det! Men menar det är så kreativt och påhittigt att bara hitta föremål och göra om, och snyggt blir det ju ^^ Pengar är nästan alltid ett hinder.. passar på att önska mig saker jag vill ha att skapa med i julklapp/födelsedagspresent typ, eller går och försöker hitta på nåt kul av det billigare man kan hitta.. Men mina största hinder är initiativet som tycks fastna nånstans på vägen, och fantasibrist/prestationsångest.. fast sånt blir väl lättare om man håller igång antar jag. Stop motion, haha det är kanske mer snack än verkstad från mig om det, jag håller på med lite övningsfilmer för att lära mig och så, men det är skitkul iaf. Nu håller jag på och bygger ett sandslott av sandlera som jag ska rasera bit för bit för att sedan vända på filmen så att sandslottet byggs upp ur intet.. 7 mar, 2017 20:01 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen