@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har fått gå på promenad under sjukhuset idag!
7 mar, 2017 11:50 |
|
thecellabration
Elev |
ahh nu är jag jättesugen på att gå på konstskola??? men känner att jag nog väntar till nästa år innan jag fortsätter plugga, typ jobba ihop lite pengar och bygga upp en portfolio, skulle ändå vara för stressigt att göra arbetsprover att ansöka med till i maj nu lol har för mkt annat att göra
och typ researcha lite mer vad det finns för alternativ, olika städer och sånt där, fick brev från örebros konstskola som lät mkt intressant men vill veta vad det finns mer liksom Spoiler: Tryck här för att visa! 7 mar, 2017 12:44 |
|
Kallamina
Elev |
7 mar, 2017 13:11 |
|
Obliviate_
Elev |
biblotikarie seems like a very nice job. Å andra sidan måste man plugga massa konsthistoria o det är ju... tråkigt
7 mar, 2017 13:17 |
|
Dream
Elev |
Wow, snöstorm!? Jag var hos min psykolog nyss och nu är jag dödstrött efter att ha stått och frusit vid en busshållplats, så vill bara sooova. Men får inte så hoppas att jag håller mig vaken!
7 mar, 2017 13:28 |
|
PotterHead4evr
Elev |
7 mar, 2017 13:29 |
|
Emmi
Prefekt |
7 mar, 2017 15:18 |
|
Klaestron
Elev |
7 mar, 2017 15:29 |
|
Solkatten
Elev |
Har Youtube slutat med reklam i början av varje videos? Kom på det typ igår att jag inte fått någon på evigheter.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 mar, 2017 15:30 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
När man vägrat inse att man behöver en ny mobilladdare ända tills den man har slutat fungera helt..
Bah. Ut i snöovädret igen då. :C 7 mar, 2017 15:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen