Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23656 23657 23658 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Hedwig96:
Leeeeeeeeedigt ♥

Å mitt lov tar slut -_-

De har ändå haft lov jag är ledig 3 dagar efter att ha jobbat 62 timmar denna vecka

6 mar, 2017 16:02

Klaestron
Elev

Avatar


Mina höfter gör så ont

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

6 mar, 2017 19:05

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Hedwig96:
Leeeeeeeeedigt ♥

Å mitt lov tar slut -_-

De har ändå haft lov jag är ledig 3 dagar efter att ha jobbat 62 timmar denna vecka
hahah jävlarr.. Det var inte illa!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

6 mar, 2017 19:15

Borttagen

Avatar


Jag träffade en kelig liten katt på väg till tvättstugan, den följde efter mig och väntade utanför tills jag kom ut. Jag klappade på den och den spann jättemycket. Sen följde den efter mig till min dörr. En stund senare kollade jag ut, då satt den nedanför trappen. När den fick syn på mig jamade den och kom springande. Den smet in i min lägenhet, men ville sen ut igen, sen ville den in igen, sen ut. Det är som att den vill, men blev osäker. Den har inget halsband och är ganska liten. Hoppas den har ett hem Jag är så blödig, vill ta hand om små djur som verkar gilla mig. Men jag kan ju inte dra in katter hur som helst... dessutom är jag allergisk, känner av det litegrann redan. Ska strax gå till tvättstugan igen, får se om den är kvar här utanför.

vill så gärna ha ett husdjur...

6 mar, 2017 21:11

Asked Calmly
Elev

Avatar

+1


Green is not a creative colour.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fexternal-content.duckduckgo.com%2Fiu%2F%3Fu%3Dhttps%253A%252F%252Fmedia.tenor.com%252F8-jJyFqnWxwAAAAC%252Fsteins-gate-wave.gif%26amp%3Bf%3D1%26amp%3Bnofb%3D1%26amp%3Bipt%3D3f3c0dd39c39fb837ba76cdfb69bbab05b333f0f9b647bd4ace26faaabe54c11%26amp%3Bipo%3Dimages

6 mar, 2017 21:15

Frivolt
Elev

Avatar


Körde pikvolt idag på trampolin hehe

6 mar, 2017 21:26

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


En dum en försökte skala en omogen avokado med hjälp av tumnageln.


En dum en ångrar sig bittert.
R.I.P. tumnageln.

7 mar, 2017 03:52

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av L'Amour et Psyché:
En dum en försökte skala en omogen avokado med hjälp av tumnageln.


En dum en ångrar sig bittert.
R.I.P. tumnageln.



Always, always.. use a spoon..

7 mar, 2017 06:24

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Klaestron:
Skrivet av Kintsugi:
Det där med att åka på värsta förkylningen och vilja sova ett par timmar så snart an försöker plugga lite inför provveckorna. Effektiv helg... NOT SO MUCH.



Åh nej, jag hade likadant förra helgen Missade jobb på måndagen pga det D: Kyra på dig, få i dig mycket ingefära! Det kan hjälpa


Eller huuur?! Så himla onödigt egentligen. Alla andra åkta på influensan 2-3ggr sedan januari i huset jag bor men nääädåå, den här kroppen tar sig genom allt tills vårens varierande väder får immunförsvaret att ge upp.

Köpte dock 6st japanska "mot-förkylnings"-shots som heter FÖRKYLNING - Mot snuva, stela axlar och huvudvärk. Så jag tänkte att den kunde rensa ut snabbt. Och det gjorde den haha.

Allt kom på en gång och jag känner mig enormt mycket bättre idag (efter det största provet dock, men med två värktabletter igår kände jag mig nästan återställd. Åtminstone klar och fokuserad i huvudet).

...

Men på tal om förkylning. VI MÅSTE SNACKA OM MASKEN I SVERIGE. Första halvåret kunde jag inte med att ha masken på mig vid förkylning för man är inte van, det känns konstigt och man är medveten om att den är där. Nu, efter 1,5år i ett land där masken är lite som en svart kappa, glasögon, någon har brunt hår.. något i mängden så kan man använda den utan att känna sig knäpp. och OJ VAD MASKEN ÄR BRA! Snuvan blir inte lika rinnig ute, halsen inte lika irriterad och ansträngd och värmen som blir i andningen/munnen lenar hela förkylningen. Man känner sig inte lika dum när man vistas på allmän plats och man riskerar inte att smitta ner alla i sin omgivning.

Kan asiaterna använda den, med syftet att inte smitt andra, så kan väl för tusan vi göra det också. Jag har insett att jag aldrig vill vara utan masken igen under förkylning men har jag den i Sverige kommer folk tro att jag är dödligt sjuk och sprider på livsfarliga sjukdomar. GAAAAAAH!!!!!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

7 mar, 2017 07:12

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
En dum en försökte skala en omogen avokado med hjälp av tumnageln.


En dum en ångrar sig bittert.
R.I.P. tumnageln.



Always, always.. use a spoon..


Should have done that..
(alla redskap var i disken /för lat för sitt eget bästa)

7 mar, 2017 09:32

1 2 3 ... 23656 23657 23658 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.