@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
5 mar, 2017 17:26 |
|
Klaestron
Elev |
Regret - När du äter mat med chili på ca 1000000 scovilles kan det smaka gott, men det är minst lika starkt in som ut.
5 mar, 2017 18:24 |
|
Obliviate_
Elev |
Ffs. Haft samma sjukdom i nio år. Släkten tror fortfarande att jag kan gå till en psykolog o praaata bort den för jag hfat så tufft liv. Ja, kanske men hade jag fått diabetes eller ms hade ni fan inte bett mig prata om det, varför skulle det gå på denna? Chaise...
5 mar, 2017 18:48 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Magic Dragon: Skrivet av Atira: Grattis Snusmumriken på födelsedagen, hoppas du har haft en fin dag i dag/ kram ♥ Jag fyller år idag! Såg inte fram emot det så mkt förut p.g.a är gammal tant nu. Men har så fina kompisar så är glad idag ändå. Nej men tack så mycket! Kram tillbaks ♥ 5 mar, 2017 18:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: Gjorde om en tekanna jag hittade förut, tror dock... att man riskerar att förgiftas om man använder den... ![]() Vart får du allt ifrån? :O vill också vara kreativ och grejer.. Alltså, jag har ju inte gjort själva.. kannan (? .. bara målat den) .. you can, hur går det med stop motion..? Det som hindrar mig är väl egentligen mest pengar, och tid.. men mest pengar.. ) 5 mar, 2017 19:33 |
|
Emmi
Prefekt |
5 mar, 2017 19:50 |
|
thecellabration
Elev |
klarade äntligen repetition 1 på körkortsteorin och sedan såg jag att det är krav på att klara det 3 gånger i Die
fast det är bra i och för sig behöver definitivt repetitionen lmao 5 mar, 2017 19:56 |
|
Borttagen
|
Salvan till den nya tatueringen tog slut, så jag gjorde en egen istället. (Brukade göra en jävla massa salvor och tinkturer, förr, när jag bodde större.. har dock ingen plats för mina.. saker här.)
..Det är fan den bästa salvan jag någonsin haft, and it was made entirely by yours truly! Jag tror jag har överträffat mig själv. Saknar för övrigt att kunna ha alla mina grejer uppe.. funderar på att söka en lägenhet med ett extra rum utöver de jag "måste" ha. Så kan jag ha allt sånt därinne. Allt det där som är "off limits". (Sedan hade det bara fattats något som ger ifrån sig ungefär samma ljud som Vaerminas Orb i Oblivion, också. Det som finns i Arkveds torn. Det är så avslappnande med svävande, överjordiska ljud i bakgrunden när man arbetar.) 5 mar, 2017 20:34 |
|
Borttagen
|
5 mar, 2017 20:37 |
|
Klaestron
Elev |
Måste ringa vårdcentralen imorgon kl 06, varför ska min ångest vara så jobbig för? Det är ju bara för att boka ett läkarbesök så jag får en smärtutredning...
5 mar, 2017 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen