@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
4 mar, 2017 22:22 |
|
Lazarus
Prefekt |
4 mar, 2017 22:24 |
|
Magic Dragon
Elev |
Skrivet av Atira: Grattis Snusmumriken på födelsedagen, hoppas du har haft en fin dag i dag/ kram ♥Jag fyller år idag! Såg inte fram emot det så mkt förut p.g.a är gammal tant nu. Men har så fina kompisar så är glad idag ändå.
4 mar, 2017 22:33 |
|
PotterHead4evr
Elev |
4 mar, 2017 22:45 |
|
Borttagen
|
4 mar, 2017 22:55 |
|
Fellrendión
Elev |
Fan vad gammal man blev.
__ Jag överväger att börja vlogga på svenska. Jag gjorde nyss en video jag ska se när jag är äldre (idk 18, 20 eller vad jag ska välja) och det var så mycket mer smooth när jag pratar engelska på min youtube. Jag vill bli mer som Of Herbs and Altars och kunna babbla i en halvtimme om olika saker men min engelska röst snubblar bara. Det skulle vara skönt att kunna få utlopp för mitt pratbehov då jag som aspie ofta pratar för mycket.
5 mar, 2017 00:24 |
|
ella potter
Elev |
Min syster har brutit nyckelbenet och kom hem vid tolv efter åtta timmar på sjukhuset och grät fortfarande av smärta. Hon grät när hon åt, när vi försökte klä av henne och när vi skulle lägga henne i sängen. Nu ligger hon, men jag vet inte om hon kommer kunna sova. Är jätteorolig och tycker så synd om henne. Det syns hur fruktansvärt ont hon har. Kommer vara sömnlös inatt
![]() 5 mar, 2017 01:39 |
|
Borttagen
|
Förstår inte vädervarningar... ibland smäller lokalmedia upp värsta klass 1/2-varningar och så märker en inte ens minsta lilla vindpust. Ibland blåser det skitmycket från alla håll utan att media uppmärksammat det alls....
Nu ställer jag mig överdrivet ödmjukt inför det fakta att jag inte vet något om meteorologi, kanske är blåsväder som inte märks mer förrädiska en de som märks, typ att de inger falsk trygghet och sen bara BOOM kommer en tornado från ingenstans. Medan de som sliter håret av en gör en såpass beredd att media inte behövs. Så kan det såklart vara... 5 mar, 2017 09:16 |
|
Klaestron
Elev |
Ska äta en Trinidad scorpion chili korv idag igen, trodde verkligen de skulle vara värre!
Länk till fakta om korven, någon annan som gillar stark mat?
5 mar, 2017 11:47 |
|
Hedwig96
Elev |
Leeeeeeeeedigt ♥
5 mar, 2017 12:09 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen