@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Atira: Jag fyller år idag! Såg inte fram emot det så mkt förut p.g.a är gammal tant nu. Men har så fina kompisar så är glad idag ändå. Grattis! Ha en fantastiskt dag! 4 mar, 2017 12:59 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Atira: Jag fyller år idag! Såg inte fram emot det så mkt förut p.g.a är gammal tant nu. Men har så fina kompisar så är glad idag ändå. GRATTIS GRATTIS GRATTIS 4 mar, 2017 13:02 |
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Atira: Jag fyller år idag! Såg inte fram emot det så mkt förut p.g.a är gammal tant nu. Men har så fina kompisar så är glad idag ändå. Grattis!! Hoppas du får en jättebra dag. Åldern är bara en siffra, den säger inte så mycket. T.ex. om hur man blir bättre och klokare för varje år som går och utvecklar nya hjärnceller hela tiden. 4 mar, 2017 13:11 |
|
Atira
Elev |
Allyson, Frivolt Tack så mycket!!
L'Amour et Psyché Tack fina du! 4 mar, 2017 13:15 |
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Atira: L'Amour et Psyché Tack fina du! Jag hörde iaf på en föreläsning här om dagen att de fortsätter bildas livet ut ^^' hoppas det stämmer 4 mar, 2017 13:26 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché :Skrivet av Atira: L'Amour et Psyché Tack fina du! Jag hörde iaf på en föreläsning här om dagen att de fortsätter bildas livet ut ^^' hoppas det stämmer Jaså? Det var mer än jag visste! Men då säger vi att det är så tycker jag haha! 4 mar, 2017 13:31 |
|
Beben
Elev |
4 mar, 2017 14:44 |
|
Borttagen
|
jag & pappa skulle på gymmet direkt när vi kom hem så jag skulle inte hinna med min mamma & kusin ut på isen,,, nu måste vi ha varit hemma i mer än två timmar och vi har inte varit på gymmet ännu:-)
4 mar, 2017 15:13 |
|
Borttagen
|
Jag skulle handla träningskläder idag och begav mig till köpcentret i min lilla håla, beredd att punga ut minst tusenlappen... så kommer jag ditt och ser en Stadium Outlet! Vilken angenäm överraskning! Behövde inte ens betala hälften av det jag var inställd på!
Gick och köpte kex, färskost och päron att fira mina fynd med 4 mar, 2017 15:58 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Skrivet av Atira: Jag fyller år idag! Såg inte fram emot det så mkt förut p.g.a är gammal tant nu. Men har så fina kompisar så är glad idag ändå. Grattis!! 4 mar, 2017 16:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen