Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23648 23649 23650 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Atira:
Jag fyller år idag! Såg inte fram emot det så mkt förut p.g.a är gammal tant nu. Men har så fina kompisar så är glad idag ändå.

Grattis! Ha en fantastiskt dag!

4 mar, 2017 12:59

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Atira:
Jag fyller år idag! Såg inte fram emot det så mkt förut p.g.a är gammal tant nu. Men har så fina kompisar så är glad idag ändå.


GRATTIS GRATTIS GRATTIS

4 mar, 2017 13:02

L'Amour et Psyché *
Elev

Avatar


Skrivet av Atira:
Jag fyller år idag! Såg inte fram emot det så mkt förut p.g.a är gammal tant nu. Men har så fina kompisar så är glad idag ändå.


Grattis!! Hoppas du får en jättebra dag.

Åldern är bara en siffra, den säger inte så mycket. T.ex. om hur man blir bättre och klokare för varje år som går och utvecklar nya hjärnceller hela tiden.

4 mar, 2017 13:11

Atira
Elev

Avatar


Allyson, Frivolt Tack så mycket!!

L'Amour et Psyché * Tack fina du! Det är sant! ^^ Men slutar inte hjärncellerna bildas efter man fyllt 25 typ..? x)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fb0b461a92d5d79c076639215a6b23103%2Fbe23b914db5c5e5f-73%2Fs500x750%2Fc37a093dd6ef90cde28848d249f7a79dd9ef5e80.gifv

4 mar, 2017 13:15

L'Amour et Psyché *
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Atira:


L'Amour et Psyché * Tack fina du! Det är sant! ^^ Men slutar inte hjärncellerna bildas efter man fyllt 25 typ..? x)


Jag hörde iaf på en föreläsning här om dagen att de fortsätter bildas livet ut ^^' hoppas det stämmer

4 mar, 2017 13:26

Atira
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché *:
Skrivet av Atira:


L'Amour et Psyché * Tack fina du! Det är sant! ^^ Men slutar inte hjärncellerna bildas efter man fyllt 25 typ..? x)


Jag hörde iaf på en föreläsning här om dagen att de fortsätter bildas livet ut ^^' hoppas det stämmer


Jaså? Det var mer än jag visste! Men då säger vi att det är så tycker jag haha! ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fb0b461a92d5d79c076639215a6b23103%2Fbe23b914db5c5e5f-73%2Fs500x750%2Fc37a093dd6ef90cde28848d249f7a79dd9ef5e80.gifv

4 mar, 2017 13:31

Beben
Elev

Avatar


snart ska jag plugga sen ska jag fortsätta skriva på en ny fanfic hihihihi ^.^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

4 mar, 2017 14:44

Borttagen

Avatar


jag & pappa skulle på gymmet direkt när vi kom hem så jag skulle inte hinna med min mamma & kusin ut på isen,,, nu måste vi ha varit hemma i mer än två timmar och vi har inte varit på gymmet ännu:-)

4 mar, 2017 15:13

Borttagen

Avatar


Jag skulle handla träningskläder idag och begav mig till köpcentret i min lilla håla, beredd att punga ut minst tusenlappen... så kommer jag ditt och ser en Stadium Outlet! Vilken angenäm överraskning! Behövde inte ens betala hälften av det jag var inställd på!

Gick och köpte kex, färskost och päron att fira mina fynd med plus som tröst för att det är synd om mig p g a min huvudvärk.

4 mar, 2017 15:58

Kattbjörn
Prefekt

Avatar


Skrivet av Atira:
Jag fyller år idag! Såg inte fram emot det så mkt förut p.g.a är gammal tant nu. Men har så fina kompisar så är glad idag ändå.


Grattis!!

4 mar, 2017 16:00

1 2 3 ... 23648 23649 23650 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.