@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tror dom har glömt min morgon medicin.
4 mar, 2017 08:33 |
|
Solkatten
Elev |
Var hos tandläkaren idag. Alltid lika obehagligt när man tar bort tandsten... hade visst ganska mycket av det också. Har fått ny tid om exakt en månad. Minns dock inte om vad... hoppas bara det inte alltför hemskt. x) Bara några dagar innan min födelsedag. Väldigt tur att det inte var samma dag! xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 mar, 2017 10:03 |
|
Emmi
Prefekt |
4 mar, 2017 10:09 |
|
Aydane
Elev |
Jag fick precis veta att Iran är det landet, efter Thailand, där flest personer per capita genomgår könskorrigering. Regeringen subventionerar vården och de har flera år kortare väntetid än i Sverige. Det är inte särskilt socialt accepterat, men såväl regeringen som officiella fatwor stöder det.
Jag ser ändå mig själv som ganska bra på att ifrågasätta mina fördomar, men jag hade verkligen INGEN aning om detta. 4 mar, 2017 10:14 |
|
Borttagen
|
Min vän: Jag kommer inte ha tid att ses i helgen för jag ska passa på att hälsa på en annan vän nu när han ändå är här i trakterna!
Jag: Åh, kul! Var ska ni ses? Min vän: BERLIN! Då är hans vän väldigt långt bort annars om Berlin räknas som "här i trakterna" xD (vi bor i Skåne) 4 mar, 2017 10:18 |
|
Obliviate_
Elev |
"March 4th, the only day that is also a sentence.
— John Green 4 mar, 2017 11:40 |
|
Borttagen
|
Man blir ju stolt när man bildgooglar scorbus och hittar sina egna fanarts när man bläddrar ner en bit
4 mar, 2017 11:42 |
|
Lollo16
Elev |
Skrivet av Borttagen: Man blir ju stolt när man bildgooglar scorbus och hittar sina egna fanarts när man bläddrar ner en bit Vad kul ![]()
4 mar, 2017 12:07 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har köpt en påse med chips och en massa glass.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 mar, 2017 12:38 |
|
Atira
Elev |
Jag fyller år idag! Såg inte fram emot det så mkt förut p.g.a är gammal tant nu. Men har så fina kompisar så är glad idag ändå.
4 mar, 2017 12:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen