Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23645 23646 23647 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


HEEEEELG!!!

Har lekt detektiv på jobbet idag. Fick två id-nummer på datorer av nån IT-inventerare, han ville att jag skulle leta upp dom eftersom han på nåt sätt kunde se att ingen använt dom på läääänge. Den ena hittade jag direkt på rummet mitt emot mitt kontor. Den andra hittade jag inte. Skickade ut mejl till hela mottagningen, fick många ledtrådar. I IT-portalen lyckades jag ta reda på att det är en laptop. Den kan ju vara var som helst! En stationär dator märks ju, en laptop kan ligga bortglömd i nåt skåp! Vi har två laptops liggande och skräpande men det var såklart ingen av dom. Var tvungen att prioritera annat så fick ta en paus i sökandet.

Mitt jobb är faktiskt riktigt roligt ibland, önskar jag fick leka detektiv oftare! Det är så kul att ha en ursäkt för att såringa runt och snoka, och få betalt för det! Det är sånt våra kära skattepengar går till, mina vänner xD (nä, som sagt prioriterade jag ju mina riktiga arbetsuppgifter). Är medicinsk sekreterare.

Tänk om den är stulen? Hur märker man det? Den är stöldmärkt, vetefan hur det funkar. Ingen saknar den ju uppenbarligen.

3 mar, 2017 17:44

Kattbjörn
Prefekt

Avatar


Jag får lägenheten själv ikväll!! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.

3 mar, 2017 17:50

Lazarus
Prefekt

Avatar

+2


Börjar känna mig jättestressad för resan imorgon, haha.
Av någon anledning blir jag mer stressad av att resa inom Sverige än när jag reser utomlands ;__;

Men om lite mer än 24h så träffar jag Frivolt igen ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F04859ef27570d2b8e40f5eeb1343c10e%2F5ea31fd839bc49d1-b3%2Fs540x810%2Fe29420744a91fe2f22655718dcc7858b40f156ab.gif

3 mar, 2017 18:00

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Lazarus:
Börjar känna mig jättestressad för resan imorgon, haha.
Av någon anledning blir jag mer stressad av att resa inom Sverige än när jag reser utomlands ;__;

Men om lite mer än 24h så träffar jag Frivolt igen ♥


DET KOMMER GÅ SÅ JÄKLA BRA!! OCH JAG SKA VA MORALISKT STÖD HELA VÄGEN HELA TIDEN ♥ ♥ ♥


JAAA JAG KAN KNAPPT VÄNTA LIXOM ♥ ♥ ♥ ♥

3 mar, 2017 18:07

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Helg? Vad gör man då?
(Kan någon väcka mig när den är över..?)

3 mar, 2017 18:17

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Hur känd måste man bli för att få chansen att vara med i fångarna på fortet?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F92e9e8569a067bd9ffdc615ad59af1c1%2Ftumblr_n7d1zhrD791smcbm7o1_500.gif


Jag skulle också vilja vara med i det, så kul det hade varit. :3 Fast jag tror inte att jag hade varit så bra på det. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 mar, 2017 18:43

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
Hur känd måste man bli för att få chansen att vara med i fångarna på fortet?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F92e9e8569a067bd9ffdc615ad59af1c1%2Ftumblr_n7d1zhrD791smcbm7o1_500.gif


Jag skulle också vilja vara med i det, så kul det hade varit. :3 Fast jag tror inte att jag hade varit så bra på det. xD


Jaaa ;O Vi får ta o bli kända på något sätt xD xD Måste bara komma på hur!! xD

3 mar, 2017 18:45

Borttagen

Avatar


hur blir man kvitt ständigt sötsug :c

3 mar, 2017 19:03

Kattbjörn
Prefekt

Avatar


JUST DET!! Jag köpte ju the Sims 4 idag! Hade helt förträngt det. Nu ska det spelas

3 mar, 2017 19:57

Solkatten
Elev

Avatar


Keyyo är med på fångarna på fortet ikväll.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 mar, 2017 20:01

1 2 3 ... 23645 23646 23647 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.