@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
2 mar, 2017 19:10 |
|
Borttagen
|
[youtubw]https://www.youtube.com/watch?v=YJelpdHs4iI[/youtube]
Delen när de tog varandras händer ♥ 2 mar, 2017 19:12 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Sigh. Försöker plugga på om insulin o diabetes. Nån som kan ge mig lite hjälp? Fick bara ett prov o typ "Fyll i detta" o jag typ ?? Jag är inte bäst på att förklara saker men kanske kan hjälpa om du har någon fråga..? 2 mar, 2017 19:47 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Obliviate_: Sigh. Försöker plugga på om insulin o diabetes. Nån som kan ge mig lite hjälp? Fick bara ett prov o typ "Fyll i detta" o jag typ ?? Jag är inte bäst på att förklara saker men kanske kan hjälpa om du har någon fråga..? Ugglar dig om det är ok? 2 mar, 2017 19:48 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Obliviate_: Sigh. Försöker plugga på om insulin o diabetes. Nån som kan ge mig lite hjälp? Fick bara ett prov o typ "Fyll i detta" o jag typ ?? Jag är inte bäst på att förklara saker men kanske kan hjälpa om du har någon fråga..? Ugglar dig om det är ok? Yes! Uggla på 2 mar, 2017 19:51 |
|
Vapor
Elev |
2 mar, 2017 20:19 |
|
Lazarus
Prefekt |
Har jag någonsin sagt att jag har en fin farmor? ♥
Hon är mer förstående och accepterande än de flesta i min familj, när det gäller t ex läggningar osv. Hon har ju faktiskt gått på en John Barrowman-konsert med mig ♥ (och när jag träffade honom förra året, och sen åkte och hälsade på henne så ville hon höra allt haha) Och idag när vi pratade lite på skype, om att pappas fru ofta kommenterar någonting med "fast de är ju tjejer, de kommer inte tycka om det/göra det/klä sig så där", så skrattade hon jättemycket och sa att hon aldrig kommer förstå folk som tror att bara tjejer eller bara killar etc får göra så och så. Tycker ändå det är roligt att jag har sån bra kontakt med farmor, medan jag och pappa knappt pratar alls.
2 mar, 2017 20:26 |
|
Vildvittra
Elev |
Fin dokumentärserie om gamla barnskådespelare, Astrid Lindgren m.m. ♥
Denna gång från Saltkråkan "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 mar, 2017 21:08 |
|
Thalia Malfoy
Elev |
2 mar, 2017 21:24 |
|
Borttagen
|
Biljetter bokade till Skönheten och Odjuret på premiärdagen. Tagga!! ♥
Ska se den med min kompis och min flickvän och efteråt ska vi hem och se den tecknade på VHS! 2 mar, 2017 22:23 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen