Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23641 23642 23643 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vill transförera mig till London typ nu och ta med en osynlighetsmantel
Får man följa med till London? Vill nämligen till England.

2 mar, 2017 13:44

Kintsugi
Prefekt

Avatar

+1


gaaaah.... jag överlevde två dagar (värmebölja med åtminstone tre mygg som ville åt mig men förlorade). Men ack, första myggbetten upptäcktes precis och jag hör inte ninja-vampyren på rummet nu så antingen är hen mätt och vilar (för att mörda mig inatt) eller så var bettet väldigt segt på att reagera och skicka signal till hjärnan med ca 10min.

och tro mig. man HÖR ninja-myggen (speciellt i insomningsstadiet när man vill sova men inser att man kommer vakna med kroppen demolerad om man inte jagar rätt på idioten... tar drygt 20-40min varje gång. uuugh, = nu börjar det alltså. Fem, sex månader av det här då. mysigt!).

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

2 mar, 2017 13:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill transförera mig till London typ nu och ta med en osynlighetsmantel
Får man följa med till London? Vill nämligen till England.

Självklart! ^^

2 mar, 2017 15:15

introvertsaxofonist
Elev

Avatar


Köpte ett par jeans på Gina Tricot idag, i strl 44 och jag kunde inte ens knäppa dem!!! Brukar inte vara problem annars, hoppas verkligen att de var felmärkta...

"If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson

2 mar, 2017 15:35

Classica Blom
Elev

Avatar


Den här månaden ska jag höra mitt liv bättre. Dags att nå bra igen! Dock började inte dagen lika bra. Men får se det positiva i det. De kan ni vara bli bättre

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F3.bp.blogspot.com%2F-B-Z1Nyk6U98%2FVjsDFjYopsI%2FAAAAAAAABEA%2FXGQwpaNWfLA%2Fs1600%2Ftumblr_ngdhp41XmE1td64igo2_r2_1280.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcSJ53E3bn6W-_ENsfVmqwbsWYQXiKA9mFD6UNEsxOujiD6B6f9i

2 mar, 2017 16:03

uniquorn
Elev

Avatar


vem är du nu? jag har glömt hur du ser ut och sånt man... jag gjorde aldrig slut. vem är du nu?

en liiiten låt. inte stor. liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fea4cde1eb3e2fb3849779aa1b24c8521%2Ftumblr_inline_oanwbuxhRN1qe9e5g_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F5x1lhu.gif

2 mar, 2017 16:55

Borttagen

Avatar


Jag har aldrig tyckt om Taylor Swift eller den här låten men denna var ju nånting xD

2 mar, 2017 18:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har aldrig tyckt om Taylor Swift eller den här låten men denna var ju nånting xD


Hahah den som gjorde den här måste vara HP skadad xD

2 mar, 2017 18:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag har aldrig tyckt om Taylor Swift eller den här låten men denna var ju nånting xD


Hahah den som gjorde den här måste vara HP skadad xD


OOOOOOOOOOOOH-biten är ju lätt bäst :'D

2 mar, 2017 18:27

Obliviate_
Elev

Avatar


Sigh. Försöker plugga på om insulin o diabetes. Nån som kan ge mig lite hjälp? Fick bara ett prov o typ "Fyll i detta" o jag typ ?? I dont know anything. Var flera år sen jag sist läste om detta.

2 mar, 2017 18:39

1 2 3 ... 23641 23642 23643 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.