@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Idag var dagen när jag nästan grinade under ett träningspass. Vill ju ta de där flexpassen för att bli vigare, men far åt helvete vad ont det gör.
1 mar, 2017 21:15 |
|
Fjalar
Elev |
När man skriver om en person som har they (hen) som pronomen på engelska, ska man skriva They has, is, plays osv eller have, are, play??
1 mar, 2017 21:18 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha grädde
1 mar, 2017 21:19 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Fjalar: När man skriver om en person som har they (hen) som pronomen på engelska, ska man skriva They has, is, plays osv eller have, are, play?? Av vad jag förstått så ska man skriva is/has, då det handlar om en person, även när man använder they edit: wait, blev förvirrad själv jag insåg precis att jag alltid använder are/have men jag har sett folk skriva olika? ;__; help I am confused
1 mar, 2017 21:19
Detta inlägg ändrades senast 2017-03- 1 kl. 21:20
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Fjalar: När man skriver om en person som har they (hen) som pronomen på engelska, ska man skriva They has, is, plays osv eller have, are, play?? Det undrar jag också! 1 mar, 2017 21:19 |
|
hermione9800
Elev |
1 mar, 2017 21:50 |
|
tuvaF
Elev |
1 mar, 2017 21:53 |
|
Lazarus
Prefekt |
1 mar, 2017 22:34 |
|
ella potter
Elev |
Jag har nyligen köpt en massa coola Harry Potter pin, men de passar inte på min jacka eller väska ![]() 1 mar, 2017 22:44 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av ella potter: Jag har nyligen köpt en massa coola Harry Potter pin, men de passar inte på min jacka eller väska Hmm... jag brukar ha såna på jacka/väska för det mesta. Ibland har jag på kavaj (beror på vad för pin). Men jag tror det finns såna tygbitar man kan ha, t ex på väggen, och fästa sina pins på den :' Var köpte du dina?
1 mar, 2017 22:52 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen