@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gjorde om en tekanna jag hittade förut, tror dock... att man riskerar att förgiftas om man använder den... ![]() Vart får du allt ifrån? :O vill också vara kreativ och grejer.. 28 feb, 2017 22:10 |
|
Dashie97
Elev |
https://actions.sumofus.org/a/burger-king-end-deforestation-in-your-supply-chain-now.
Skriv på den här petitionen om att burger king ska sluta med deforestation och sånt (jag har glömt vad det heter på svenska. Avskogning?) Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 28 feb, 2017 22:29 |
|
Fellrendión
Elev |
28 feb, 2017 23:37 |
|
Borttagen
|
Jag har äntligen skrivit dom sista raderna i min ff. Nu jävlar är det bara att publicera allt ^^
1 mar, 2017 00:06 |
|
Kaiia
Elev |
1 mar, 2017 00:27 |
|
Solkatten
Elev |
1 mars! Då är det alltså vår nu typ??
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 mar, 2017 00:41 |
|
Borttagen
|
Borde sova men kan inte sluta kolla på Eyewitness
1 mar, 2017 01:14 |
|
Kaiia
Elev |
"Du får mitt hjärta att bli fladdrigt" = min ultimata kärleksförklaring
Spoiler: Tryck här för att visa! ![]() ![]()
1 mar, 2017 01:47 |
|
Solkatten
Elev |
När man har så många katter att man hela tiden blandar ihop namnen. Det är inte så många egentligen, bara tre st... men sedan vi fick den tredje katten (sedan ett halvår tillbaka typ) så blandar jag hela tiden ihop deras namn när jag pratar med dem. Och ibland tar det så pass lång tid innan jag säger rätt att jag säger alla tre namn hahah. ♥
Och när det kommer till att ha tre katter så känner jag nästan ibland att jag behöver en större säng haha. Ibland så ligger ju alla tre där! Antingen så måste jag flytta på någon (vilket jag typ inte vill) eller så får jag försöka anpassa mig så gott som det går. xD ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 mar, 2017 02:00 |
|
Frivolt
Elev |
Jag vill typ bara ha senare idag för att jah ser så fram emot maten jag ska äta då xD och det e inget speciellt, bara potatissallad och panpizza xD
Vad äre för fel på mig? XD 1 mar, 2017 02:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen