@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
28 feb, 2017 19:08 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: ella potter alltså jag måste bara säga att din profilbild är så himla underbar Tack, vad glad jag blir ❤ ![]() 28 feb, 2017 19:12 |
|
Borttagen
|
28 feb, 2017 19:17 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aydane: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aydane: Skrivet av ella potter: Finns det några bra semmelställen i stockholm någon kan rekomendera? Världens exklusivaste semmelställe ligger i Stockholm! Ryktas att det bara har en enda kund och att hon inte delar med sig för att hon HATAR att baka och bara gör det för att hon inte tycker om den där äckliga mandelmassan man får om man köper köpebröd. Åk till konditoriet i Slussen, där jobbar det en kroniskt.. förbannad tant.. som gärna svär högt och jagar ut folk om de råkar sätta sig på fel plats... BREAKING NEWS: En stockholmare beter sig som en stockholmare Ärligt talat dock: tror det försvann nu när de byggde om allting, om du menar det inne i själva Slussenbyggnaden. Jag har själv bott där i sex år, förut, men jag ser mig nog inte som Stockholmare för den.. detaljens skull.. Ha.. alltså, jag tyckte att hon blev lite -väl- obehaglig, nog för att alla man springer på inte beter sig som änglar, men med det där temperamentet kan inte många våga sig tillbaka dit.. har du varit där..? Und, just det! .. har inte sett hur nya Slussen blivit, såg ruinerna av Kolingsborg från en buss... tyckte om det stället... Det fick blir en pressbyrånsemla. Inte så exklusivt, men tillräckligt när man inte orkar gå längre Oh, dammit, kom ju precis på ett ställa! Grillska (Stadsmissionen) blev utsedd till Stockholms bästa semla! Den är faktiskt bra! 28 feb, 2017 19:45 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Aydane: Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aydane: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aydane: Skrivet av ella potter: Finns det några bra semmelställen i stockholm någon kan rekomendera? Världens exklusivaste semmelställe ligger i Stockholm! Ryktas att det bara har en enda kund och att hon inte delar med sig för att hon HATAR att baka och bara gör det för att hon inte tycker om den där äckliga mandelmassan man får om man köper köpebröd. Åk till konditoriet i Slussen, där jobbar det en kroniskt.. förbannad tant.. som gärna svär högt och jagar ut folk om de råkar sätta sig på fel plats... BREAKING NEWS: En stockholmare beter sig som en stockholmare Ärligt talat dock: tror det försvann nu när de byggde om allting, om du menar det inne i själva Slussenbyggnaden. Jag har själv bott där i sex år, förut, men jag ser mig nog inte som Stockholmare för den.. detaljens skull.. Ha.. alltså, jag tyckte att hon blev lite -väl- obehaglig, nog för att alla man springer på inte beter sig som änglar, men med det där temperamentet kan inte många våga sig tillbaka dit.. har du varit där..? Und, just det! .. har inte sett hur nya Slussen blivit, såg ruinerna av Kolingsborg från en buss... tyckte om det stället... Det fick blir en pressbyrånsemla. Inte så exklusivt, men tillräckligt när man inte orkar gå längre Oh, dammit, kom ju precis på ett ställa! Grillska (Stadsmissionen) blev utsedd till Stockholms bästa semla! Den är faktiskt bra! Ajdå, nästa år kanske ![]() 28 feb, 2017 20:02 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fjalar Ah.. nu såg jag det, betyder det något speciellt? det lät lite..warewolf-isch..) ha, när man hittar på ett eget så ingår det väl tyvärr att få en massa frågor som man egentligen inte orkar svara på just då... Monomi byter jag till, ifrån Maria).. bara att folk -alltid- hör vad jag säger fel så dem tillverkar en egen variant av mitt namn, istället.. (.. det är stulet från Monami) Ooh fint namn. Känns som det passar din nuvarande profilbild också. Inte själva betydelsen (för jag vet inte vad det betyder) men uttalet / hur det är stavat. Mitt namn har ingen betydelse som jag känner till. Det kanske finns i andra länder, men där är det väl annat uttal och så. Kanske är jag en varULv innerst inne... Men jag kallas också för Ull, så jag tänker på ulliga får och de blir väl uppätna av vargar..? x) 28 feb, 2017 20:55 |
|
LunaLovegood1
Elev |
alltså jag tkr min profilbild ser fett cute ut här men the actual selfie är jätteful och too much try hard : - ///
28 feb, 2017 21:10 |
|
Lazarus
Prefekt |
Köpte spontant en ny jacka och är typ helt kär i den tbh, så här får ni en selfie?
![]() _____ Frivolt Vill också ha lördag nu! Helst igår typ :c
28 feb, 2017 21:39 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Köpte spontant en ny jacka och är typ helt kär i den tbh, så här får ni en selfie? ![]() _____ Frivolt Vill också ha lördag nu! Helst igår typ :c FINIIS!!! JAAA Eller huur! !!! 28 feb, 2017 21:47 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 feb, 2017 22:08 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen