@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Aydane: Skrivet av ella potter: Finns det några bra semmelställen i stockholm någon kan rekomendera? Världens exklusivaste semmelställe ligger i Stockholm! Ryktas att det bara har en enda kund och att hon inte delar med sig för att hon HATAR att baka och bara gör det för att hon inte tycker om den där äckliga mandelmassan man får om man köper köpebröd. Åk till konditoriet i Slussen, där jobbar det en kroniskt.. förbannad tant.. som gärna svär högt och jagar ut folk om de råkar sätta sig på fel plats... 28 feb, 2017 17:59 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aydane: Skrivet av ella potter: Finns det några bra semmelställen i stockholm någon kan rekomendera? Världens exklusivaste semmelställe ligger i Stockholm! Ryktas att det bara har en enda kund och att hon inte delar med sig för att hon HATAR att baka och bara gör det för att hon inte tycker om den där äckliga mandelmassan man får om man köper köpebröd. Åk till konditoriet i Slussen, där jobbar det en kroniskt.. förbannad tant.. som gärna svär högt och jagar ut folk om de råkar sätta sig på fel plats... BREAKING NEWS: En stockholmare beter sig som en stockholmare Ärligt talat dock: tror det försvann nu när de byggde om allting, om du menar det inne i själva Slussenbyggnaden. 28 feb, 2017 18:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Aydane: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aydane: Skrivet av ella potter: Finns det några bra semmelställen i stockholm någon kan rekomendera? Världens exklusivaste semmelställe ligger i Stockholm! Ryktas att det bara har en enda kund och att hon inte delar med sig för att hon HATAR att baka och bara gör det för att hon inte tycker om den där äckliga mandelmassan man får om man köper köpebröd. Åk till konditoriet i Slussen, där jobbar det en kroniskt.. förbannad tant.. som gärna svär högt och jagar ut folk om de råkar sätta sig på fel plats... BREAKING NEWS: En stockholmare beter sig som en stockholmare Ärligt talat dock: tror det försvann nu när de byggde om allting, om du menar det inne i själva Slussenbyggnaden. Jag har själv bott där i sex år, förut, men jag ser mig nog inte som Stockholmare för den.. detaljens skull.. Ha.. alltså, jag tyckte att hon blev lite -väl- obehaglig, nog för att alla man springer på inte beter sig som änglar, men med det där temperamentet kan inte många våga sig tillbaka dit.. har du varit där..? Und, just det! .. har inte sett hur nya Slussen blivit, såg ruinerna av Kolingsborg från en buss... tyckte om det stället... 28 feb, 2017 18:17 |
|
Aydane
Elev |
Låååångt ifrån påbörjat ens, känns det som. Ibland tror jag att det inte ens är någon ombyggnation utan bara random människor som ställer ut avspärrningar lite här och där.
Jag har bott här i snart 20. Enda anledningen till att jag bor kvar är att jag är så jäkla lat :> 28 feb, 2017 18:45 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: När ska Dead by April eller Crucified Barbara rädda mello igen? Var inte Gina programledare när Dead by April uppträdde senast? Varför stava rätt när man kan stava fel? 28 feb, 2017 18:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: När ska Dead by April eller Crucified Barbara rädda mello igen? Var inte Gina programledare när Dead by April uppträdde senast? Kommer inte riktigt ihåg. Jag tror det 28 feb, 2017 18:50 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: När ska Dead by April eller Crucified Barbara rädda mello igen? Var inte Gina programledare när Dead by April uppträdde senast? Kommer inte riktigt ihåg. Jag tror det Far jag tror det var hon som sa till dem något om Euorovision, minns inte vad, men det slutade med att Eurovision är efter April eller något. Varför stava rätt när man kan stava fel? 28 feb, 2017 18:53 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: När ska Dead by April eller Crucified Barbara rädda mello igen? Var inte Gina programledare när Dead by April uppträdde senast? Jag har sett Dead By April live typ 3 gånger xD jag har deras autografer också 28 feb, 2017 19:03 |
|
Fellrendión
Elev |
28 feb, 2017 19:04 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aydane: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aydane: Skrivet av ella potter: Finns det några bra semmelställen i stockholm någon kan rekomendera? Världens exklusivaste semmelställe ligger i Stockholm! Ryktas att det bara har en enda kund och att hon inte delar med sig för att hon HATAR att baka och bara gör det för att hon inte tycker om den där äckliga mandelmassan man får om man köper köpebröd. Åk till konditoriet i Slussen, där jobbar det en kroniskt.. förbannad tant.. som gärna svär högt och jagar ut folk om de råkar sätta sig på fel plats... BREAKING NEWS: En stockholmare beter sig som en stockholmare Ärligt talat dock: tror det försvann nu när de byggde om allting, om du menar det inne i själva Slussenbyggnaden. Jag har själv bott där i sex år, förut, men jag ser mig nog inte som Stockholmare för den.. detaljens skull.. Ha.. alltså, jag tyckte att hon blev lite -väl- obehaglig, nog för att alla man springer på inte beter sig som änglar, men med det där temperamentet kan inte många våga sig tillbaka dit.. har du varit där..? Und, just det! .. har inte sett hur nya Slussen blivit, såg ruinerna av Kolingsborg från en buss... tyckte om det stället... Det fick blir en pressbyrånsemla. Inte så exklusivt, men tillräckligt när man inte orkar gå längre ![]() 28 feb, 2017 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen