@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Vapor: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Vapor: Skrivet av Skyfall: Vikarien är sämst och märker inte att man sitter med mobilen Värre när vikarien blir sur för allt (t.ex om man är klar med alla uppgifter och inte har jobb kvar att göra) och hen sitter själv bara med telefonen ;-; Ja det är MYCKET värre Ibland när jag blir färdig med uppgifter och frågar om jag kan läsa en bok så säger min vikarie att jag ska göra något annat färdigt men när man har inte det blir han arg.... Alltså jag fattar inte varför de blir arga... Det är väl bara bra om man gjort det man skulle EXAKT VARFÖR TÄNKER DEM INTE LOGISKT???? 0.0 Har ingen aning.... det blir väldigt irriterande och det värsta är vikarien i idrott! Han säger vad vi ska göra sen när det blir tjafs och man retar varandra så låtsas han att han inte hör! 28 feb, 2017 14:40 |
|
ella potter
Elev |
28 feb, 2017 15:31 |
|
Trädet
Elev |
28 feb, 2017 16:09 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Skyfall: Vikarien är sämst och märker inte att man sitter med mobilen Kan nästan lova att dom märker men dom orkar antagligen inte bry sig. 28 feb, 2017 16:57 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Skyfall: Vikarien är sämst och märker inte att man sitter med mobilen Kan nästan lova att dom märker men dom orkar antagligen inte bry sig. Antagligen...
28 feb, 2017 16:59 |
|
Borttagen
|
Fellrendión MARS!! .. jag har för mig att du ville byta alla namnen, som jag, men det kanske jag har fantiserat ihop, i så fall hade du ju kunnat välja några (eller varför inte alla..?) de namnen som du tycker om att omge dig med till förnamn (..jag vill gärna kalla det mellannamn men det är tydligen fel enligt PRV och skatteverket så fuck it.. ) Mars hade gjort sig väldigt fint som efternamn, just saying.. det är mycket power i det namnet. (..jag har tänkt en del på att ha Venus däremellan, men jag har redan 2-3 stycken att välja mellan nu..) (Yes, skriv det i uggla, if you want to, jag vill veta ditt "hemliga" namn..! Jag var tillräcklig töntig för att öppna en slags quiz-podd för ett tag sedan, där jag bad folk att snällt rösta vilket av efternamnen jag skall ta, och så blev det de som jag mest gått med tankarna på ändå.. ^ (..just nu svider det lite att behöva kasta fram 1000 kronor för något så grundläggande som att få heta det man känner för.. men ja.. (vem skall man behöva muta för att få sig ett fint namn.. ? Fjalar Ah.. nu såg jag det, betyder det något speciellt? det lät lite..warewolf-isch..) ha, när man hittar på ett eget så ingår det väl tyvärr att få en massa frågor som man egentligen inte orkar svara på just då... Monomi byter jag till, ifrån Maria).. bara att folk -alltid- hör vad jag säger fel så dem tillverkar en egen variant av mitt namn, istället.. (.. det är stulet från Monami) 28 feb, 2017 17:04 |
|
Borttagen
|
vi har ekonomiexamination på fredag och vår lärare (som har varit sjuk hela terminen förutom två lektioner då jag var sjuk,,, great,,,) har sagt att allt vi behöver finns i texterna vi fått men,,, en punkt vi ska kunna är polypol och det nämns inte i någon av texterna vi fått en enda gång och,,, när jag googlar hittar jag bara artiklar på tyska??? vad vill hon att jag ska göra??? yikes
28 feb, 2017 17:22 |
|
thecellabration
Elev |
aaaaahhhhhh har gjort repetition 1 av körkortsteorin tre gånger nu och blir fortfarande underkänd kommer definitivt behöva flytta fram mina prov detta går skitdåligt
28 feb, 2017 17:38 |
|
Borttagen
|
Jag har börjat tapetsera ena väggen med min spelkortsamling nu, var duktig nog att fixa spackel till hallens väggar, tänkte köra en nödlösning och trycka in kladdmassa.. (.. eller tuggummi.. ) men då blir man väl flamberad om dem kommer på mig.. fast det blir jag nog ändå.. x 28 feb, 2017 17:42 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av ella potter: Finns det några bra semmelställen i stockholm någon kan rekomendera? Världens exklusivaste semmelställe ligger i Stockholm! Ryktas att det bara har en enda kund och att hon inte delar med sig för att hon HATAR att baka och bara gör det för att hon inte tycker om den där äckliga mandelmassan man får om man köper köpebröd. 28 feb, 2017 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen